Sökning: "Carl Siesing"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Carl Siesing.
1. Varumärkesmetaforer- ett holistik synsätt på varumärkes kommunikation
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Uppsatsen har som syfte att utveckla ett ”mind set” för att styra och analysera varumärken i tjänsteföretag. Uppsatsen är en teoretiskuppsats som genom ett ramverkstänkande försöker att skapa detta ”mind set”. Ramverket hämtas från teorier om tjänstemarknadsföring, varumärken och företagskultur. LÄS MER
2. Varumärkespassion- en studie av varumärkesorientering inom Gröna Konsum
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Syfte: Uppsatsen behandlar tillämpligheten av teorin om den varumärkesorienterade organisationen inom detaljhandeln. Vilka är de specifika krav som ställs på varumärkesbyggande inom detaljhandel. LÄS MER
Resultatsidor:
1