Sökning: "Customer Voice"

Visar resultat 11 - 15 av 79 uppsatser innehållade orden Customer Voice.

  1. 11. Clustering Short Texts: Categorizing Initial Utterances from Customer Service Dialogue Agents

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för lingvistik och filologi

    Författare :Sijia Hang; [2021]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Text classification involves labeled data, which is not always available, or requires expensive manual labour.User-generated short texts are being produced in abundance in customer service sectors through transcripts of phone calls or chats online. LÄS MER

  2. 12. Implementing Design Thinking principles for increasing customer centricity in a B2B company : A case study at Mycronic

    Master-uppsats, KTH/Produktinnovationsteknik

    Författare :Balachandar Ravichandran; Harshavardhan Ramanujam; [2020]
    Nyckelord :Design Thinking; Business to Business B2B ; Front End of Innovation; Customer Centricity; Visualization; Empathy; Minimum Viable Products MVPs ; Well Developed Product Development Processes; Voice of Customer; Customer Requirements Flow; Designtänkande; Business to Business B2B ; Front End of Innovation; Customer Centricity; Visualization; Empathy; Minimum Viable Products MVPs ; Välutvecklade produktutvecklingsprocesser; Customer Voice; Kundkravsflöde;

    Sammanfattning : Design Thinking (designtänkande) är ett kundfokuserat förhållningssätt som används för att stödja innovation. Sedan starten har designtänkandet utvecklats från ett rättframt sätt att lösa tekniska designproblem till en komplex paraplykonstruktion för innovation och förhållningssättet har genom åren blivit ett allmänt accepterat och målinriktat tillvägagångssätt för effektiv produktutveckling. LÄS MER

  3. 13. Assisterande styrning av lindningsmaskiner : En förstudie om röststyrning och andra assisterande lösningar som stöd till en lindningsstation

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknik

    Författare :Adam Boork; Karin Wennersten; [2020]
    Nyckelord :Voice control; Asstive solutions; Industry; Voice solutions; Röststyrning; Assisterande lösningar; Industri;

    Sammanfattning : Lindningsstationen på ABB Power Transformers i Ludvika är idag styrd med fotpedal, som på senare år fått stor kritik kring dess ergonomiska utformning och risk för belastningsskador. I en studie år 2011 testades ett system med röststyrning som bemöttes positivt inom det ergonomiska perspektivet, men negativt inom dess prestanda och bristande säkerhetsklassning. LÄS MER

  4. 14. Exploring Voice-Controlled System : Services and Consumer Preferences towards future usage within the Food Industry

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Parflo Jennifer; Georgi Sofroniev; [2020]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : As voice assistants and voice-controlled devices continue to gain traction, companies worldwide are exploring the potentials that voice-controlled systems can offer - an ability to connect with users, drive customer attraction, gain market share, and build valuable relationships with market segments. Voice systems shift the interactions from human-based interaction or manually input to a process bound to electronic devices and channels. LÄS MER

  5. 15. The Consumer Education Journey

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Rebin Naderi; William O'Riordan; [2020]
    Nyckelord :Customer Experience Journey; Consumer Education; Consumer Education Journey; Sports Supplements; Gender; Business and Economics;

    Sammanfattning : Thesis purpose The purpose of our thesis is to explore how and why consumers with low prior knowledge educate themselves about sports supplements and what effect gender has. Methodology Our research derives from a pragmatic orientation. LÄS MER