Sökning: "Customer Voice"
Visar resultat 11 - 15 av 79 uppsatser innehållade orden Customer Voice.
11. Clustering Short Texts: Categorizing Initial Utterances from Customer Service Dialogue Agents
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för lingvistik och filologiSammanfattning : Text classification involves labeled data, which is not always available, or requires expensive manual labour.User-generated short texts are being produced in abundance in customer service sectors through transcripts of phone calls or chats online. LÄS MER
12. Implementing Design Thinking principles for increasing customer centricity in a B2B company : A case study at Mycronic
Master-uppsats, KTH/ProduktinnovationsteknikSammanfattning : Design Thinking (designtänkande) är ett kundfokuserat förhållningssätt som används för att stödja innovation. Sedan starten har designtänkandet utvecklats från ett rättframt sätt att lösa tekniska designproblem till en komplex paraplykonstruktion för innovation och förhållningssättet har genom åren blivit ett allmänt accepterat och målinriktat tillvägagångssätt för effektiv produktutveckling. LÄS MER
13. Assisterande styrning av lindningsmaskiner : En förstudie om röststyrning och andra assisterande lösningar som stöd till en lindningsstation
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknikSammanfattning : Lindningsstationen på ABB Power Transformers i Ludvika är idag styrd med fotpedal, som på senare år fått stor kritik kring dess ergonomiska utformning och risk för belastningsskador. I en studie år 2011 testades ett system med röststyrning som bemöttes positivt inom det ergonomiska perspektivet, men negativt inom dess prestanda och bristande säkerhetsklassning. LÄS MER
14. Exploring Voice-Controlled System : Services and Consumer Preferences towards future usage within the Food Industry
Kandidat-uppsats, Jönköping University/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : As voice assistants and voice-controlled devices continue to gain traction, companies worldwide are exploring the potentials that voice-controlled systems can offer - an ability to connect with users, drive customer attraction, gain market share, and build valuable relationships with market segments. Voice systems shift the interactions from human-based interaction or manually input to a process bound to electronic devices and channels. LÄS MER
15. The Consumer Education Journey
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Thesis purpose The purpose of our thesis is to explore how and why consumers with low prior knowledge educate themselves about sports supplements and what effect gender has. Methodology Our research derives from a pragmatic orientation. LÄS MER