Sökning: "Customer Voice"

Visar resultat 21 - 25 av 79 uppsatser innehållade orden Customer Voice.

  1. 21. Problem prevention using the DCOV approach : A case study on a camera monitoring system at Volvo Cars

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle

    Författare :Carl Larsson; Martin Magnusson; [2019]
    Nyckelord :DCOV; Camera Monitoring System; Customer Satisfaction; Robust Design;

    Sammanfattning : The Swedish car manufacturer, Volvo Cars, are a pioneer in the automotive industry regarding vehicle safety. Ever since they invented the three-point seat belt, the safety aspect has been their main priority. Today, a car is equipped with new technology and is highly dependent on software solutions. LÄS MER

  2. 22. Designing a Digital Voice-Controlled Travel Guide : Investigating the User Experience of Voice-Controlled Customer Service

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronik

    Författare :Lovisa Carlsson; [2019]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  3. 23. Jämställdhetsintegrering som en del av kvalitetsledning : Så kan Götakvarteren bli Skanskas mest jämställda projekt

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle

    Författare :Sofia Andersson; [2019]
    Nyckelord :Quality management; TQM; continuous improvement; projects; construction projects; PDCA; VOCT; sustainable development; social sustainability; gender equality; gender mainstreaming; Kvalitetsledning; TQM; ständiga förbättringar; projekt; byggprojekt; PDCA; VOCT; hållbar utveckling; social hållbarhet; jämställdhet; jämställdhetsintegrering;

    Sammanfattning : Bakgrund: Under flera årtionden har företag arbetat med kvalitetsledning i syfte till att förbättra och utveckla sina verksamheter. Metoder och verktyg har fungerat som stöd för att möta företagets värderingar och möta de interna och externa kundernas behov med minskad mängd resurser. LÄS MER

  4. 24. Fail-fast in the Design Process of an Interactive Voice Response System

    Master-uppsats, Lunds universitet/Ergonomi och aerosolteknologi

    Författare :Elise Eborn; Sara Lindgren; [2019]
    Nyckelord :fail-fast; minimum viable product; minimum viable user experience; design process; interactive voice response; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : The world of creating new software is currently going more and more towards being as fast and agile as possible to be able to adapt to changing customer demands. The design process of new software should reflect that, which doesn't leave much time for scheduling user tests in person. LÄS MER

  5. 25. Hey Google, speak human to me! A quantitative experiment of human-likeness and personalization in voice assistant interaction

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning; Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Louise Bengtsson; Violaine Lulin; [2019]
    Nyckelord :Voice Assistant; Social Presence; Anthropomorphism; Service Encounter; Advertising Context;

    Sammanfattning : Voice assistants are a new customer touchpoint for businesses, and the market for voice shopping is expected to grow substantially in upcoming years. Despite high societal and business interest, academic marketing research on consumer interaction with voice assistants is scarce. LÄS MER