Sökning: "Customer Voice"
Visar resultat 21 - 25 av 79 uppsatser innehållade orden Customer Voice.
21. Problem prevention using the DCOV approach : A case study on a camera monitoring system at Volvo Cars
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleSammanfattning : The Swedish car manufacturer, Volvo Cars, are a pioneer in the automotive industry regarding vehicle safety. Ever since they invented the three-point seat belt, the safety aspect has been their main priority. Today, a car is equipped with new technology and is highly dependent on software solutions. LÄS MER
22. Designing a Digital Voice-Controlled Travel Guide : Investigating the User Experience of Voice-Controlled Customer Service
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronikSammanfattning : .... LÄS MER
23. Jämställdhetsintegrering som en del av kvalitetsledning : Så kan Götakvarteren bli Skanskas mest jämställda projekt
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleSammanfattning : Bakgrund: Under flera årtionden har företag arbetat med kvalitetsledning i syfte till att förbättra och utveckla sina verksamheter. Metoder och verktyg har fungerat som stöd för att möta företagets värderingar och möta de interna och externa kundernas behov med minskad mängd resurser. LÄS MER
24. Fail-fast in the Design Process of an Interactive Voice Response System
Master-uppsats, Lunds universitet/Ergonomi och aerosolteknologiSammanfattning : The world of creating new software is currently going more and more towards being as fast and agile as possible to be able to adapt to changing customer demands. The design process of new software should reflect that, which doesn't leave much time for scheduling user tests in person. LÄS MER
25. Hey Google, speak human to me! A quantitative experiment of human-likeness and personalization in voice assistant interaction
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning; Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Voice assistants are a new customer touchpoint for businesses, and the market for voice shopping is expected to grow substantially in upcoming years. Despite high societal and business interest, academic marketing research on consumer interaction with voice assistants is scarce. LÄS MER