Sökning: "Emelie Berglind"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Emelie Berglind.

  1. 1. Kan insikter om existentiellt engagemang ge utsikter om varumärkens värde i sammanhang? : En explorativ studie om existentiellt engagemangs påverkan på konsumenters upplevda värde av varumärken under Covid-19.

    Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Peter Kumlin; Edward Berglind; Emelie Holmgren; [2021]
    Nyckelord :Consumer engagement; Spiritual engagement; Brand management; Existentialism; Authenticity; Value-in-Context; Covid-19;

    Sammanfattning : Frågeställning: På vilket sätt kan existentiellt engagemang påverka konsumenters upplevelse av varumärkens värde? Syfte: Syftet med uppsatsen är att bygga vidare på tidigare forskning om konsumenters interaktioner med varumärken. Uppsatsen ämnar implementera existentiellt engagemang som en faktor i analysen av konsumentbeteede genom att kvantifiera och operationalisera grundläggande koncept av existentialism i syfte att ge bidrag till den teoretiska utvecklingen av konsumentbeteende. LÄS MER

  2. 2. Leken som undervisningsmetod : En studie om pedagogers syn på leken

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Fakulteten för samhälls- och livsvetenskaper

    Författare :Emelie Berglind; [2012]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER