Sökning: "Identity marketing"
Visar resultat 1 - 5 av 578 uppsatser innehållade orden Identity marketing.
1. Visuella komponenter som sätter tobaksfria nikotinprodukter i centrum : En kvalitativ semiotisk bildanalys med kompletterande textanalys av Vont, Volt och Zone X visuellla kommunikation på Instagram
Kandidat-uppsats, Jönköping University/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskapSammanfattning : Följande studie granskar kommunikationen från tobaksfria nikotinföretag på Instagram. Syftet är att inom forskningsfältet marknadskommunikation, undersöka den visuella kommunikationen och kompletterande textuella element på Instagram och vilka kommunikativa strategier företagen använder sig av. LÄS MER
2. Mode, Medvetenhet och Miljö : Kvalitativ studie om Djerf Avenues hållbarhetskommunikation och dess påverkan på varumärkesidentitet.
Kandidat-uppsats, Jönköping University/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskapSammanfattning : AbstractAuthors: Emma Möller and Malin Leithe Title: Fashion, Awareness and Environment - Qualitative study on Djerf Avenue's sustainability communication and its impact on brand identity. Language: Swedish Pages: 56 By examining Djerf Avenue, an influencer-owned fashion brand, this qualitative study aims to explore the role of sustainability communication and its impact on female consumers' perceptions and attitudes. LÄS MER
3. GarageBand eller Logic Pro? En studie i föreställningar om professionalitet och konsten att välja arbetsredskap inom digital musikproduktion
Magister-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för kulturvetenskaperSammanfattning : GarageBand and Logic Pro are Digital Audio Workstations (DAWs) developed by Apple for recording and producing music. The former comes for free with every Mac, iPhone or iPad while the latter comes with a price tag and are marketed to the professionals. LÄS MER
4. THE IMPACT OF CANCEL CULTURE ON CONSUMERS IN THE FASHION INDUSTRY - An exploratory qualitative study on post-millenials
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : The growth of cancel culture has been rapid within marketing and consumption during recent years. With the emergence of cancel culture, consumers have been enabled to use their voices to hold brands accountable, where social media has made information easily available making consumers constantly informed. LÄS MER
5. The Role of Branding Strategy During Internationalization: Insights From A Multiple Case Study
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Internationalization is a key growth strategy for companies, with branding playing a crucial role in differentiation and global recognition. Multiple studies have highlighted the importance of brand strategies in internationalization and their influence on consumer choice and behavior. LÄS MER