Sökning: "Kundupplevelsehantering"

Hittade 3 uppsatser innehållade ordet Kundupplevelsehantering.

  1. 1. Optimizing Digital Transformation : Strategies for Private Banking in the Age of Technology

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Rasmus Jämterud; Henrik Widell; [2024]
    Nyckelord :Private banking; Digital tools in banking; Banking industry trends; Relationship marketing; Technology acceptance model TAM ; Customer experience management CEM ;

    Sammanfattning : This thesis delves into the digital transformation of private banking, emphasizing the challenge of balancing technology with the personalized service that high-net-worth clients expect. Employing frameworks like Relationship Marketing, the Technology Acceptance Model, and Customer Experience Management, it examines the integration and impact of digital tools on client relationships and operational efficiency in private banking. LÄS MER

  2. 2. "Datacentrerat värdeskapande för sakens skull, det blir man bara fattig på" : Datadrivet värdeskapande genom BDA för kundupplevelsehantering för online-magasin

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för informatik

    Författare :Linus Andersson; Rebecka Hvirf; Kajsa Norman; [2023]
    Nyckelord :Datacentrerat värdeskapande; CXM; Customer engagement management; Big Data;

    Sammanfattning : The objective of this study is to explore how data-driven value can be created for online magazines through big data analytics for customer experience management. Big data analytics can help online magazines to gain insights into customer behavior, preferences, and needs, which can be used to create a better customer experience and provide assistance in the process of decision making. LÄS MER

  3. 3. Covid-19 pandemins påverkan på kundupplevelsehantering : En studie inom svensk hemelektronik

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :David Berkowicz; Filip Lindgren; [2021]
    Nyckelord :Customer experience management; Pandemic; Covid-19; Consumer electronics; E-commerce; Physical store; Click-and-collect; In-store pick-up; Curbside delivery; Live shopping; Video shopping; Kundupplevelsehantering; Pandemi; Covid-19; hemelektronik; E-handel; Fysisk butik; Click-and-collect; Hämta i butik; Hämta utanför butik; Liveshopping; Videoshopping;

    Sammanfattning : Denna studie är en undersökning om hur Covid-19 pandemin har förändrat kundupplevelsehantering för svensk hemelektronikhandel. Vidare undersöks hur svenska hemelektronikföretag och konsumenter svarat och agerat på dessa förändringar. Forskningen har använt triangulerande datainsamlingsmetoder. LÄS MER