Avancerad sökning
Hittade 4 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.
1. 3D för allmänheten : En kvalitativ studie om hur 3D-kartor påverkar användbarheten och förståelsen hos allmänheten i medborgardialoger inom samhällsbyggnadsprocessen.
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : Den svenska regeringen har beslutat om en strategi för IT-politiken, där målet är att Sverige ska vara bäst i världen på att använda digitaliseringens möjligheter. Dessa möjligheter kommer öppna upp för en enklare vardag för privatpersoner och företag. LÄS MER
2. A View on the Virtualizability of Practical Courses : Romanian Medical Students' Perspective in the Context of a Sudden Online Shift
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : The rapid development of information communication technologies has created unique, exceptional opportunities for conducting education. Thus, the transposal of learning into the virtual world constituted the biggest transformation that education went through- a real paradigm change. LÄS MER
3. Design som engagerar : En analys av tjänstedesign och omnikanaler inom dagligvaurhandeln
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : Denna studie undersöker hur olika beröringspunkter påverkar kundengagemanget inom dagligvaruhandeln. Då trenden går mot att se till kundens helhetsupplevelse inom ett företags ekosystem snarare än det enskilda köpet blir kundengagemang och omnikanal två begrepp som kan ses som högst aktuella att studera när företag idag ska utforma sin beröringspunktarkitektur. LÄS MER
4. E-shop 'til you drop : En studie över e-handlares anpassning av den fysiska köpprocessen till ett virtuellt sammanhang
Magister-uppsats, Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Denna magisteruppsats behandlar e-handlares anpassning av en fysisk köpprocess till en virtuell. Med detta syftar vi mer specifikt på e-handlare av modekläder som i högre grad är beroende av en fysisk köpprocess. LÄS MER