Sökning: "Self-Service"

Visar resultat 16 - 20 av 217 uppsatser innehållade ordet Self-Service.

  1. 16. Rätt information till rätt person i rätt tid : Hur organisationer lyckas med självbetjäning inom Business Intelligence

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för informatik

    Författare :Ludwig Hurtig; Maja Bollbring; [2023]
    Nyckelord :Business Intelligence; Self Service; BI; SSBI; Self Service Business Intelligence; Business Intelligence; Självbetjäning; BI; SSBI; Self Service Business Intelligence;

    Sammanfattning : Business intelligence is a tool that helps decision makers make informed decisions based on data. Self-Service is an extension of Business Intelligence that focuses on the individual that uses BI-tools and how independent they are. LÄS MER

  2. 17. PÅ REKORDTID – FRÅN STATIONSSAMHÄLLE TILL CENTRALORT Fallstudie Kil, bebyggelseutveckling 1960 - 1975

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för kulturvård

    Författare :Daniel Hedin; [2022-01-19]
    Nyckelord :Urbanity; attractiveness; municipality; cultural-historical value;

    Sammanfattning : This essay applies three societal changes past World War II as a foundation of changes of the built environment. The societal changes applied are; the municipality reforms, the transport revolution including the use of a private car, and the consumption transformation from small specialized shops to large self-service units. LÄS MER

  3. 18. Customer satisfaction and SST - How can these two factors come to be? : A quantitative research study on the impact of self service technology on customer satisfaction in the healthcare sector

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Lovisa Sundin; Sai Bhalerao; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The main purpose of conducting this study is to investigate the effects of factors capturingthe use of SST on attitude towards SST and customer satisfaction in the public healthcaresector. More specifically, the study examines the impact of technology readiness, needfor human interaction, perceived trust, perceived usefulness and perceived ease of use onattitude towards SST and customer satisfaction. LÄS MER

  4. 19. Service Recovery i Obemannade Butiker : Företags hantering av service recovery strategier i obemannade butiker

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Rebecca Grund; Ella Söderberg; [2022]
    Nyckelord :Service recovery; unmanned stores; self-service technology; service failure; customer loyalty; Service recovery; obemannade butiker; självserviceteknologi; servicemisslyckande; kundlojalitet;

    Sammanfattning : Det nya affärskonceptet obemannade butiker medför både möjligheter i form av tids och kostnadsbesparingar för kund och företag, men även svårigheter i form av bristfällig kunskap samt oprövad teknik. Traditionellt sett använder sig företag av service recovery strategier för att åtgärda ett servicemisslyckande. LÄS MER

  5. 20. Progressive Web Application versus Native Application for Flight Bookings : An Evaluation of the Advantages and Disadvantages of Native Mobile Applications and Progressive Web Applications

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Malin Jauad Almeida Marques; [2022]
    Nyckelord :Progressive Web Application; Native Application; Mobile Application; User Experience; Progressiv Webbapplikation; Nativ Applikation; Mobilapplikation; Användarupplevelse;

    Sammanfattning : There are many ways of implementing an application, and the choices of how to cater to the specific needs of a customer are many. Today, one of the major decisions made when developing an application is whether to implement a native or web-based solution. Each of these alternatives comes with its own set of advantages and disadvantages. LÄS MER