Sökning: "Service Encounters"

Visar resultat 1 - 5 av 81 uppsatser innehållade orden Service Encounters.

  1. 1. ”Är det detta du menar? – Nej, det är det verkligen inte!” En analys av konsumenters missnöje vid möten med chatbots i kundtjänst

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Annie Bolmgren; Emma Axelsson; Julia Krusell; [2024]
    Nyckelord :Keywords: Chatbots; customer service; service quality; dissatisfaction; frustration; Technology and Engineering; Business and Economics;

    Sammanfattning : Chatbots are increasingly being adapted as substitutes to humans in customer service. As the level of adoption increases, it becomes more important to understand the phenomenon of robots replacing humans – a new chapter in the rising digital world. LÄS MER

  2. 2. Continuous Integration for Embedded Software with Modular Firmware Architecture

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Fabian Segatz; [2023]
    Nyckelord :Continuous integration; Embedded software development; Modular firmware architecture; Jenkins; Software quality; Kontinuerlig integration; Inbyggd programvaruutveckling; Modulär fastvara arkitektur; Jenkins; Programvarukvalitet;

    Sammanfattning : Continuous Integration (CI) techniques are widely adopted in web and application development but have received limited attention in the embedded software domain. This thesis investigates the application of CI techniques in embedded software development through a case study at Cobolt AB, a company specializing in optoelectronics. LÄS MER

  3. 3. Booming or Baffled : Investigating Baby Boomers’ Attitudes Toward Self-Service Technology and Personal Service Encounters in the Hotel Industry

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)

    Författare :Joan Parvazi Nia; Daniel Regnér; [2023]
    Nyckelord :service encounter; self-service technology; SST; customer experience; baby boomers; BB; hotel industry; attitude; hospitality;

    Sammanfattning : The hospitality industry is increasingly incorporating self-service technology, suchas online booking systems, automated check-in and check-out, and in-roomtechnology, to enhance the customer experience and streamline operations. However,there is limited research on the adoption and usage of self-service technology bybaby boomers (BB) in this industry. LÄS MER

  4. 4. Patienters upplevelser och erfarenheter vid akut hjärtinfarkt prehospitalt : en litteraturöversikt

    Magister-uppsats, Sophiahemmet Högskola

    Författare :Emma Ramklint; Johanna Olsson; [2023]
    Nyckelord :Prehospital environment; Acute myocardial infarction; Experiences; Prehospital miljö; Akut hjärtinfarkt; Upplevelser; Erfarenheter;

    Sammanfattning : Bakgrund: Hjärtinfarkt är en av de vanligaste dödsorsakerna i världen och ambulanssjukvården möter patientgruppen ofta. En akut hjärtinfarkt kan innebära lidande för patienten och det kan påverka hur deras upplevelser och erfarenheter blir av att drabbas. LÄS MER

  5. 5. Oenighet, paradoxer och dilemman : -En jämförande studie av arbetsförmedlares, jobbcoachers och rekryterares förslag på stöd till arbetssökande

    Magister-uppsats, Örebro universitet/Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskap

    Författare :Karin Jansson; [2023]
    Nyckelord :Long-term unemployment; The public employment service; Giddens; job coaches;

    Sammanfattning : Long-term unemployment is a social problem that is expected to increase in the coming years because of the on-going recession. Unemployment creates dilemmas both for the individual and society in form of an increased pressure on the individual to be reflexive in their identity and self-development and for society which wants to regulate unemployment and keep it under control. LÄS MER