Sökning: "banking marketing"

Visar resultat 1 - 5 av 74 uppsatser innehållade orden banking marketing.

  1. 1. Optimizing Digital Transformation : Strategies for Private Banking in the Age of Technology

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Rasmus Jämterud; Henrik Widell; [2024]
    Nyckelord :Private banking; Digital tools in banking; Banking industry trends; Relationship marketing; Technology acceptance model TAM ; Customer experience management CEM ;

    Sammanfattning : This thesis delves into the digital transformation of private banking, emphasizing the challenge of balancing technology with the personalized service that high-net-worth clients expect. Employing frameworks like Relationship Marketing, the Technology Acceptance Model, and Customer Experience Management, it examines the integration and impact of digital tools on client relationships and operational efficiency in private banking. LÄS MER

  2. 2. Kundlojalitet inom digitala bolån : En kvalitativ studie om generation Zs kundlojalitet

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Wilma Ek; Amanda Olsson; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The study aims to investigate how digital mortgages affect generation Z’s customer loyalty towards banks. The choice of purpose is based on the fact that there is a strong innovative power within the Swedish banking sector.  Method: This study is carried out based on a qualitative research method with an deductive approach. LÄS MER

  3. 3. BREEAM-SE och gröna lån : En kvalitativ studie kring miljöcertifieringen BREEAM-SE och kopplingen till bankers gröna lån

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad

    Författare :Theo Claesson; Simon Dahl; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Abstract   Title: BREEAM-SE and green loans.    Subject: Bachelor's thesis in Business Administration, 15 ECTS - specialization: The profitability achieved by property owners through environmental certification of their properties with BREEAM-SE. LÄS MER

  4. 4. Relationsmarknadsföringens betydelse för digitala nischbanker

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Thea Carlbom; Pontus Magnusson; [2022]
    Nyckelord :Digital niche bank; relationship marketing; trust; loyalty; digital media; Digital nischbank; relationsmarknadsföring; förtroende; lojalitet; digitala medier;

    Sammanfattning : Syfte: Syftet med denna studie är att undersöka hur digitala nischbanker i Sverige använder relationsmarknadsföring.  Metod: Studien är genomförd med hjälp av en kvalitativ multipel fallstudie med en deduktiv ansats. Empirin är insamlad genom semistrukturerade intervjuer utförda via Zoom hos fyra svenska digitala nischbanker. LÄS MER

  5. 5. Att förstå konsekvenserna av hållbarhetsrapportering : En studie om införandet av EU:s förordning om hållbarhetsrelaterade upplysningar SFDR

    Master-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för informationssystem och –teknologi

    Författare :Nicole Tholén; [2022]
    Nyckelord :SFDR; sustainability; financial industry; sustainability reporting; data management; regulatory compliance; investment decisions.;

    Sammanfattning : The provision of global bank capital and its governance has undergone dramatic changes in the last two decades. There has been a growing awareness among companies to address the environmental, social and governance issues to contribute to sustainable development. LÄS MER