Sökning: "consumer club"

Visar resultat 6 - 10 av 30 uppsatser innehållade orden consumer club.

  1. 6. Supporting the Cause: How Can Football Supporters Engage with a Club's Brand Extensions

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Alessandro Solmi; Peter Moane; [2021]
    Nyckelord :Brand Extensions; Engagement; Interaction; Supporters; Football clubs; Business and Economics;

    Sammanfattning : Title: Supporting the Cause: How Can Football Supporters Engage with a Club’s Brand Extensions Seminar Date: June 4th, 2020 Course: BUSN39: Degree Project in Global Marketing Authors: Peter Moane and Alessandro Solmi Supervisor: Ekaterini Drosou Thesis Purpose: This research aims at understanding what English supporters of football teams with a small fan base deem important in order to buy, engage or interact with the brand extensions put in place by their favourite club, thereby contributing to the club’s revenue. Methodology: The thesis adopts a relativist ontology and a social-constructionist epistemology, which induced authors to choose a qualitative method and an abductive approach. LÄS MER

  2. 7. Den (o)önskade marknadsföringen : Vill konsumenten ha en relation?

    M1-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagande

    Författare :Linda Fröling; [2020]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Denna rapport utgår från enkätbaserad studie gjord ur konsumentperspektiv där respondenterna utgörs av konsumenter som är medlemmar i minst en kundklubb. Enkäten har med marknadsdrivet synsätt visat vad konsumenterna subjektivt anser fungerar samt ej fungerar avseende reklamutskick från vederbörandes kundklubb. LÄS MER

  3. 8. Digital Sports Sponsorship : The Impact of Digital Communication Channels on Sponsorship Relationships

    Master-uppsats, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Yannik Felix Frisch; Jaakko Alarik Tawast; [2019]
    Nyckelord :Sponsorship; Digitalisation; Consumer Co-Creation; Engagement; Relationship Marketing; Social Media Marketing;

    Sammanfattning : Supporters and spectators of sports club matches are often exposed to advertising of sponsors of the respective club. The most common exposure is to billboard ads, such as, e.g. LED screens on the side of the football pitch, the logo of sponsors embedded in the ice of an ice hockey rink or the logo of the sponsor on the athletes' jerseys. LÄS MER

  4. 9. Anpassningar till GDPR hos företag : En genomgång av tekniska förändringar som genomförs inför GDPR

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologi

    Författare :Lukas Nord; [2018]
    Nyckelord :GDPR; personal data act; PuL; technical solutions; personal data; GDPR; personuppgiftslagen; PuL; tekniska lösningar; personuppgifter;

    Sammanfattning : Den 25e maj 2018 ersätts personuppgiftslagen (PuL) med den nya dataskyddsförordningen (GDPR) som skärper till och stramar åt kraven som ställs på företag och organisationer som behandlar personuppgifter. Det finns dock flera saker som är densamma mellan PuL och GDPR. LÄS MER

  5. 10. Development of an Electric Golf Club Cleaner

    Master-uppsats, Lunds universitet/Innovation

    Författare :David Josefsson; [2018]
    Nyckelord :Product development; golf club cleaner; consumer product; development process; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : This master thesis is based on the need for an efficient and user-friendly cleaning device adapted for golf clubs. The background and the idea for this project comes from the author himself, who is an experienced golfer. The market need is determined partly from a market research and partly from an interview with a former employee at a golf club. LÄS MER