Sökning: "consumer club"

Visar resultat 21 - 25 av 30 uppsatser innehållade orden consumer club.

  1. 21. KUNDRELATIONER : - En fallstudie på Nyby Torshälla Ridklubb

    Kandidat-uppsats, Akademin för hållbar samhälls- och teknikutveckling

    Författare :Linn Ericsson; Elenor Flodin; Emma Jakobsson; [2012]
    Nyckelord :kundrelationer;

    Sammanfattning : Abstract – “Customer relationships – A case study on Nyby Torshälla Riding Club” Date: December 20th 2011 Level: Bachelor thesis, 15 ECTS Institution: School of Sustainable development of society and technology, Mälardalen University Authors: Linn Ericsson, Elenor Flodin, Emma Jakobsson 22nd June 1987 24th April 1987 24th May 1989 Title: Customer relationships – A case study about Nyby Torshälla Riding Club Tutor: Daniel Tolstoy Keywords: Relationship marketing, customer relationships, customer loyalty. Purpose: The purpose of this thesis is to analyze how Nyby Torshälla Riding Club maintains their customer relationships. LÄS MER

  2. 22. Relationsmarknadsföring inom modebranschen : En studie av kundklubbar, nyhetsutskick och den personliga interaktionen i detaljhandeln

    M1-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Textilhögskolan

    Författare :OSKAR LJUNG; MICHAEL ÅKESSON; [2011]
    Nyckelord :CRM; mode; relationship marketing; fashion; retailing; relationsmarknadsföring; detaljhandel;

    Sammanfattning : Relationsmarknadsföring har idag blivit en central del i många företags marknadsföring. Kort sammanfattat är relationsmarknadsföring ett marknadsföringssätt som fokuserar på att etablera och utveckla relationen till kunden. LÄS MER

  3. 23. Kundklubbar : ett förmånligare program

    Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Handels- och IT-högskolan

    Författare :LOUISE LUNDIN; MALIN WIDLER; [2011]
    Nyckelord :consumer club; lojalitetsprogram; loyalty; lojalitet; loyalty; relationship marketing; benefits; kundklubb; relationsmarknadsföring; förmåner;

    Sammanfattning : Relationer finns runtomkring oss, såväl privata som offentliga. Även inom marknadsföringen utgörs grunden av relationer och under 90-talet spred sig relationsmarknadsföringen snabbt som begrepp. LÄS MER

  4. 24. ‘By Invitation Only’ In Contemporary Consumer Society - Distinctions Never Go Out Of Style

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Christian Koch; Jessica Ljung; Robert Lindhe; [2010]
    Nyckelord :Consumer Culture Theory; Consumer Identity Projects; Marketplace Cultures; By Invitation Only; Membership Clubs; Status Consumption; Postmodernity; Luxury Branding; Management of enterprises; Företagsledning; management; Business and Economics;

    Sammanfattning : Title: ‘By Invitation Only’ In Contemporary Consumer Society - Distinctions Never Go Out Of Style Date of Seminar: June 1st 2010 Course: BUSM08 - Master Thesis in International Marketing and Brand Management Authors: Christian Koch, Robert Lindhe, Jessica Ljung Supervisor: Sofia Ulver-Sneistrup Keywords: Consumer Culture Theory, Consumer Identity Projects, Marketplace Cultures, By Invitation Only, Membership Clubs, Status Consumption, Postmodernity, Luxury Branding Thesis Purpose: Theory development in the domains Consumer Identity Projects and Marketplace Cultures in consumer culture theory, by exploring consumer meanings of the ‘by invitation only’ phenomenon that entered the commercial sphere in the contemporary consumer society. Methodology: We adapt a constructionist ontological position, as this is highly appropriate to create an understanding of consumers’ perceptions of a phenomenon. LÄS MER

  5. 25. The Choice of STIGA Table Tennis Blades : Evidence from China

    Kandidat-uppsats, Nationalekonomi

    Författare :LEI ZHANG; XI YOU; [2010]
    Nyckelord :Consumer Behavior; Individual Characteristics; Choice Experiment; Multinomial Logit Model;

    Sammanfattning : The purpose of this paper is to investigate how individuals with different characteristics make their choice-decisions when consuming STIGA table tennis blades, which are combinations of various attributes, such as price, control, attack, etc. It is expected that the general trend of choice behavior on this special commodity can be, at least to some extent, revealed. LÄS MER