Sökning: "instagrambaserad marknadsföring"

Hittade 1 uppsats innehållade orden instagrambaserad marknadsföring.

  1. 1. Legitimitet klär av den traditionella textil- och modebranschen

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Alvin Hernandez Enamorado; Cornelia Lind Kékesy; Maria Magnusdotter; [2021]
    Nyckelord :Legitimacy; green marketing; Instagram based marketing; attitude; credibility; environmental sustainability; Legitimitet; grön marknadsföring; instagrambaserad marknadsföring; attityd; trovärdighet; miljömässig hållbarhet;

    Sammanfattning : Syftet med denna kvalitativa rapport är att undersöka konsumenters förståelse, trovärdighet och attityd gentemot modeföretags gröna marknadsföring på Instagram. Utifrån det har vi förhoppningar om att våra resultat skall kunna bidra med insikter och kunskap om hur modeföretag kan legitimera sig på Instagram för att öka sin tillförlitlighet från ett konsumentperspektiv. LÄS MER