Sökning: "kundärendehanteringssystem"
Hittade 2 uppsatser innehållade ordet kundärendehanteringssystem.
1. Utvärdering av Posten Scannings kundärendehanteringssystem CIS
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)Sammanfattning : Detta examensarbete har utförts på uppdrag av Posten Scanning AB, ett helägt dotterbolag till Postnord-koncernen, tillsammans med sina systerbolag, Data Scanning A/S i Danmark och Data Scanning Finland AB. Företaget arbetar med scanning, datafångst och dokumenthanteringstjänster. LÄS MER
2. Kundklagomål, en gåva eller ett besvär? : Trafikhuvudmännens användning av kundklagomål
Magister-uppsats, Fakulteten för ekonomi, kommunikation och ITSammanfattning : SAMMANFATTNING Kundklagomål är en naturlig konsekvens av vilken tjänsteaktivitet som helst (Boshoff, 1997) samtidigt som majoriteten av missnöjda kunder väljer att inte klaga (Stauss & Seidel, 2004). Många verksamheter har även betraktat kundklagomål som något negativt och inom kollektivtrafiken har det varit ovanligt med analyser av kundklagomålens orsaker och effekter fram till 1980-talet (Edvardsson, 1997). LÄS MER