Sökning: "customer case management system"

Visar resultat 1 - 5 av 315 uppsatser innehållade orden customer case management system.

  1. 1. Variation Management Strategies for Future Construction Sites: A study to address role of an equipment rental business in the energy transition

    H-uppsats,

    Författare :Ellen Blanksvärd; Frida Svensson; [2023-09-21]
    Nyckelord :battery storage; variation management; flexibility services; peak shaving; load shifting; demand side management; rental business; electrification; construction equipment; construction sites;

    Sammanfattning : Construction sites are facing challenges with high power peaks due to electrificationof heavy equipment where potential consequences are increased power tariffs locallyand risk of limited power supply. Another development is an increased intermittentpower supply due to more wind- and solar power in the electricity system, whichcauses price fluctuations. LÄS MER

  2. 2. En förbättrad kundresa med ett CRM-system som möjliggörare : En fallstudie om framgångsfaktorer för en förbättrad relationmellan en försäkringsförmedlare och dess privatkunder urett kundreseperspektiv

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Lowe Olsson; [2023]
    Nyckelord :Customer relationship management; CRM; CRM-system; success factors; customer journey; customer satisfaction; customer expectations; communication.;

    Sammanfattning : Att utveckla bra relationer med sina kunder är en avgörande faktor för ett företags framgång. Deinteraktioner med företaget som kunden gör kan ses som en resa där bland annat framgångsfaktorernakommunikation, transparens och intern kompetens är väsentliga för en stor kundnöjdhet. LÄS MER

  3. 3. Identifiering av målgrupper för kundanpassad fakturahantering : En fallstudie inom fakturaservice

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Industriell teknik

    Författare :Jennie Persson; [2023]
    Nyckelord :payment; invoice; error outcome; quality development; target groups; lead time; process; exchange; betalning; faktura; felutfall; kvalitetsutveckling; målgrupper; ledtid; process; utbyte;

    Sammanfattning : Studien har genomförts på ett företag inom fakturaservice. För att arbeta proaktivt med förbättring av fakturaprocessen har syftet med studien varit att undersöka om det fanns något samband mellan olika målgrupper av slutkunder och utebliven betalning inom ett visst kundsegment. LÄS MER

  4. 4. Framgångsfaktorer för en mellanprojektsrelation och mellanmänskliga relationer mellan kundens projektgrupp och systemleverantörens projektgrupp under införande av mobila betalningslösningar : En fallstudie av ett projekt mellan Ålandsbanken och Crosskey

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Adelina Engman; [2023]
    Nyckelord :project management; inter-personal relationships; inter-organizational communication; inter-personal communication; inter-project relationships; mobile banking solutions; inter-organizational relationship; inter-team relationship;

    Sammanfattning : Mobila betalningslösningar har blivit allt populärare och för att banker inte ska tappa konkurrenskraft behöver de införa olika mobila betalningslösningar som efterfrågas av bankernas kunder. En utmaning vid införande av mobila betalningslösningar är att det är många aktörer som är delaktiga i införandeprocessen. LÄS MER

  5. 5. Mitigation of supply chain uncertainties caused by material shortage : A case study with Loccioni

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknik

    Författare :Juliane Wloch; [2023]
    Nyckelord :Supply chain risk management; supply disruption management; semiconductor shortage; Small- and Medium-sized Enterprises;

    Sammanfattning : The ongoing semiconductor shortage impacts organizations throughout the supply chain operationally and financially. Limited material for a sudden increase in demand during the Covid-19 pandemic led to a heightened supplier power and result in the prioritization of customers. LÄS MER