Sökning: "marknadspenetration"
Visar resultat 1 - 5 av 8 uppsatser innehållade ordet marknadspenetration.
1. Comparative Analysis of Factors Contributing to Solar Energy Business Success and Failure in the United States and the European Union : European Market Study and Possible Opportunities for solar Energy as a Service in Europe
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : This report shows a comprehensive analysis of the comparison of the energy-as-a-service market in Europe and the United States. The objective of this project was to evaluate the profitability and feasibility of implementing a successful energy-as-a-service business model in Europe. LÄS MER
2. Risker och konsekvenser med Li-jonbatteribränder i hemmiljö
Master-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för BrandteknikSammanfattning : Li-ion batteries are rechargeable batteries with a high energy density. The demand for this kind of products has gradually been rising in Sweden, which has increased the proportion of Li-ion batteries available in people’s homes. LÄS MER
3. Exploring the Potential of Crowdfunding for EV-Charging Infrastructure Development : A Strategy for Collaborative Financing of EV Charging Points in Sweden
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : All over the world, raising concerns about energy conservation and the environmental impacts of greenhouse gas emissions has promoted the development of a sustainable mobility transition. Successful electric vehicle (EV) deployment plays a vital role in this manner but is still facing obstacles, where public charging infrastructure is one of them. LÄS MER
4. Mikrobryggeriernas framgång i Sverige : Om tillväxt i mikrobryggerier
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : Vi påbörjar uppsatsen med att introducera en bakgrund till mikrobryggeriernas uppkomst och en problemdiskussion kring tillväxt i mikrobryggerier. Problemformuleringen som ska besvaras lyder: Hur använder sig tre mikrobryggerier av tillväxtstrategi för att öka tillväxten i företaget och varför kan tillväxten öka? De företag som har medverkat i studien är Oppigårds Bryggeri AB, Båstad Öl HB och Dugges Ale- & Porterbryggeri AB. LÄS MER
5. Pionjärer inom Golfen : En Marknadsundersökning av Vreta Kloster Golfklubb
Kandidat-uppsats, FöretagsekonomiSammanfattning : The purpose of this study was to conduct a market survey in order to form a marketing plan to enhance and communicate the image of Vreta Kloster Golf Club. To accomplish this, the authors conducted a situation analysis on the mentioned club. Data was collected through interviews as well as secondary sources. LÄS MER