Sökning: "multisensory"
Visar resultat 21 - 25 av 69 uppsatser innehållade ordet multisensory.
21. Saltreduktion genom upplevd och associerad multisensorik : konsumenters upplevelse av sälta i livsmedel genom ett hemtest samt en enkät
Kandidat-uppsats, Högskolan Kristianstad/Fakulteten för naturvetenskapSammanfattning : I Sverige äter vi ca 11 g salt per dag, vilket är dubbelt så mycket som rekommenderat. Eftersom ett för högt saltintag innebär risker för hälsan, har livsmedelsföretag i ett Vinnovafinansierat projekt, på uppdrag av Regeringskansliet, gått ihop för att ta fram metoder för saltreduktion, bland annat en så kallat multisensorisk verktygslåda. LÄS MER
22. The Power of the Five Senses : A Multisensory Brand Experience in Sport stores
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : .... LÄS MER
23. The Pop(up)ular Brand Experience
Kandidat-uppsats, Jönköping University/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : It seems that online retail is erasing the presence of physical stores, referred to as the retail apocalypse. Consumers’ desire to experience brands is increasing whilst sensory experiences in the online retail environment are limited. LÄS MER
24. Body Ownership : An Activation Likelihood Estimation Meta-Analysis
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för biovetenskapSammanfattning : How is it that we feel that we own our body? And how does the brain create this feeling? By manipulating the integration of multisensory signals, researchers have recently begun to probe this question. By creating the illusory experience of owning external body-parts and entire bodies, researchers have investigated the neurofunctional correlates of body ownership. LÄS MER
25. Approaches to sensory marketing strategies within the beauty retail stores in Sweden : A qualitative insight concerning sensory interplay and sensory overload
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : As sensory marketing is becoming a more widely used strategy in the world, the need to distinguish oneself is more important than ever. The general knowledge of sensory cues, their interplay and sensory overload among Swedish retail beauty companies is researched in this thesis. LÄS MER