Sökning: "test av mobila applikationer"

Visar resultat 1 - 5 av 38 uppsatser innehållade orden test av mobila applikationer.

  1. 1. How the use of gamification in migraine tracking effects the perceived feeling of motivation

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronik

    Författare :Alice Ljungholm; [2022]
    Nyckelord :Gamification; Migraine; Motivation; Self Determination Theory; Mobile Application; Gamification; Migrän; Motivation; Self Determination Theory; Mobil Applikation;

    Sammanfattning : The problem with logging migraines is that patients often forget, or simply choose not to log their migraines. To solve this problem, we investigate in this thesis whether gamification can make a difference in their motivation. To investigate whether gamification makes a difference, an AB test was performed. LÄS MER

  2. 2. Sorty: Digital Planner : En mobilapplikation för att underlätta produktivitet

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Medie- och Informationsteknik; Linköpings universitet/Tekniska fakulteten

    Författare :Alva Wärnå; Constanza Lacorazza; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Efter två år av pandemi och social distansering har studenterna sakta men säkert börjat ta sig tillbaka till campus för platsförlagda studier. Pandemin har däremot satt sitt avtryck i motivationen och produktiviteten och den har blivit lidande. LÄS MER

  3. 3. Digitizing notes using a moving smartphone : Evaluating Oriented FAST and Rotated BRIEF (ORB)

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Johan Wieslander; [2021]
    Nyckelord :Augmented reality; Computer vision; Mobile applications; Object detection; Feature extraction; Human computer interaction; Augmented reality; Förstärkt verklighet; Datorseende; Mobila applikationer; Objectdetektion; Människa-datorinteraktion;

    Sammanfattning : This thesis investigates the problem of tracking objects for an Augmented Reality (AR) setting. More specifically, the issue of tracking Post-It® notes to be used in a Mobile Augmented Reality (MAR) application using the Oriented FAST and Rotated BRIEF (ORB) keypoint extractor and descriptor, is investigated. LÄS MER

  4. 4. Recording Rendering API Commands for Instant Replay : A Runtime Overhead Comparison to Real-Time Video Encoding

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Marcus Holmberg; [2020]
    Nyckelord :Instant Replay; Command Recording; Real-time Rendering; Real-time Video Encoding; Återspelning; Kommandoinspelning; Realtidsrendering; Videokodning i Realtid;

    Sammanfattning : Background. Instant replay allows an application to highlight events without exporting a video of the whole session. Hardware-accelerated video encoding allows replay footage to be encoded in real-time with less to no impact on the runtime performance of the actual simulation in the application. LÄS MER

  5. 5. The dependence of chromatographic conditions for separation of oligonucleotides in different AEX-HPLC columns

    Master-uppsats, KTH/Skolan för kemi, bioteknologi och hälsa (CBH)

    Författare :Julia Nylander; [2020]
    Nyckelord :ion exchange chromatography; oligonucleotides; anion exchange column; pH; HPLC; Jonbyteskromatografi; oligonukleotider; anjonbytarkolonn; pH; HPLC;

    Sammanfattning : Oligonucleotides (ONs) are widely used in different applications in life science, forensic, in i.e. family tree DNA test for humans and in diagnostic applications in several fields. LÄS MER