Sökning: "Anna Björkman"
Visar resultat 21 - 25 av 27 uppsatser innehållade orden Anna Björkman.
21. Är all reklam bra reklam?: Om hur konsumentgenererad reklam påverkar varumärken
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Consumer generated advertising is a new phenomenon in the landscape of communication. Tools such as the Internet enable the consumer to create and spread messages for brands without the permission or control of the brand owner. LÄS MER
22. En vardag full av utmaningar : En litteraturstudie om anhörigas upplevelse av att ha en psykiskt sjuk familjemedlem
Kandidat-uppsats, Institutionen för vårdvetenskap och socialt arbeteSammanfattning : Psykisk sjukdom påverkar inte bara individen som drabbas utan även dennes anhöriga. Alla i familjen berörs och vardagen blir oförutsägbar och full av utmaningar. Sjuksköterskor möter individer med psykisk sjukdom och deras anhöriga oavsett arbetsplats. LÄS MER
23. BRÖSTCANCER EN LITTERATURSTUDIE OM KVINNORS UPPLEVELSER AV ATT ERHÅLLA DIAGNOSEN BRÖSTCANCER
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö högskola/Fakulteten för hälsa och samhälle (HS)Sammanfattning : Syftet med denna litteraturstudie var att sammanställa olika studier av kvalitativ forskning som svarar på upplevelser av att erhålla diagnosen bröstcancer samt vilka problem som kan medfölja denna diagnos. Metoden som användes är en litteraturstudie baserat på tio kvalitativa artiklar. LÄS MER
24. Vad är kvalitet i revision?
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Handels- och IT-högskolanSammanfattning : Revisionsbranschens främsta uppgift är att bidra till ett ökat förtroende för de finansiella rapporterna och genomdetta tillhandahålla en social och affärsmässig trygghet i samhället. Revisorns oberoende är det somger trovärdighet åt den finansiella informationen, kraven på revisorns oberoende och en kvalitetssäkerrevision är därför mycket stort. LÄS MER
25. Kommunikation för ett kvalitativt servicemöte
Magister-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Finansinspektionen har gjort en undersökning som visar att flertalet kunder har blivit förda bakom ljuset vid bankernas rådgivning om ekonomiska placeringar. Ledare på bankerna hänvisar till att det finns brister i kommunikationen, vilket kan göra att kundernas uppfattade kvalitet försämras. LÄS MER