Sökning: "Anna Sofia Brand"

Hittade 4 uppsatser innehållade orden Anna Sofia Brand.

  1. 1. Can Shared Pain Contribute To Brand Community?

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Anna-Sofia Cappelen; Linn Erander; Michael Trane; Oskar Johansson Borg; [2019]
    Nyckelord :CCT; Brand Community; Consumer Identity Project; Business and Economics;

    Sammanfattning : Ämne/Kurs: FEKH29, Företagsekonomi: Examensarbete i marknadsföring på kandidatnivå, 15 högskolepoäng Författare: Anna-Sofia Cappelen, Linn Erander, Michael Trane, Oskar Borg Handledare: Oskar Christensson Nyckelord: Brand Community, Consumer Culture Theory, Consumer Identity Project, Marketplace Cultures, Extremsport, CrossFit, Konsumtionsfenomen, Identitetsskapande, Gemenskap, Smärta. Syfte: Uppsatsen syfte är att öppna upp en ökad förståelse för det kollektiva identitetsskapandet som sker genom extremträning som ett konsumtionsfenomen via en kvalitativ forskningsmetod. LÄS MER

  2. 2. COO - How do they do? : Swedish Fashion Brands' Exploitation of the Country-of-Origin Effect

    Magister-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNU

    Författare :Anna Riberth; Sofia Ericsson; [2012]
    Nyckelord :Country-of-Origin; Country-of-Design; Country-of-Manufacturing; Country cues; Stereotyping; Sweden; Branding; Competitive advantages; Storytelling; Scripting;

    Sammanfattning : Background: Some brands have reached popularity much because of their origin and the "made-in" label can possibly generate a positive differentiating effect to the brand. Adequate examples are the British Burberry or the Italian Gucci, the French Chanel or the American Apple. LÄS MER

  3. 3. Singel eller Tillsammans?: En kvantitativ studie om effekterna av att göra reklam för flera produkter inom en produktkategori tillsammans

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Anna Jepson; Sofia Lindskog; [2006]
    Nyckelord :Category Advertising; Joint advertising; Brand alliances; Category Management;

    Sammanfattning : This paper quantitatively examines the effects of marketing brands within the same product category and the same brand portfolio jointly. We have chosen to call this type of marketing category advertising. LÄS MER

  4. 4. En bild säger mer än tusen ord, eller?: en studie om inferens

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Anna Barrner; Sofia Björkman; [2005]
    Nyckelord :inference; cognitive processes; advertising; implicit; explicit;

    Sammanfattning : Without being aware of it, cognitive processes continuously take place in our heads. We are forced to fill in the information gaps that we meet in our everyday life in order to create an understanding and to form a whole, and that’s where the importance of inference comes in. LÄS MER