Sökning: "Assistant Language Teacher"

Visar resultat 1 - 5 av 9 uppsatser innehållade orden Assistant Language Teacher.

  1. 1. Educational Artificial Intelligent Chatbot:Teacher Assistant & Study Buddy

    Magister-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för system- och rymdteknik

    Författare :Dimitrios Zarris; Stergios Sozos; [2023]
    Nyckelord :chatbot; teacher assistant; study buddy; student buddy; artificial intelligence; ai; llm; gpt;

    Sammanfattning : In the rapidly evolving landscape of artificial intelligence, the potential of large language models (LLMs) remains a focal point of exploration, especially in the domain of education. This research delves into the capabilities of AI-enhanced chatbots, with a spotlight on the "Teacher Assistant" & "Study Buddy" approaches. LÄS MER

  2. 2. Effectiveness of English teaching with JET Programme Assistant Language Teachers and Japanese Teachers of English : Team Teaching Perceptions through Team Interviews

    Master-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för pedagogik och didaktik

    Författare :Elliot Smith; [2021]
    Nyckelord :JET Programme; EFL; Effectiveness; Self-efficacy; Relationships; Assistant Language Teacher; Japanese Teacher of English; Japanese Education; Native Speaker;

    Sammanfattning : This research seeks to develop further understandings of effectiveness of the  Japan Exchange and Teaching (JET)  Programme. The JET programme is an internationalisation programme of which employs primarily native English language speakers into the role of Assistant Language Teachers of whom aid in teaching English within school settings across Japan. LÄS MER

  3. 3. AKK och Flerspråkighet : en intervjustudie med speciallärare och specialpedagoger om AKK för flerspråkiga elever i gymnasiesärskolan

    Magister-uppsats, Högskolan Kristianstad/Fakulteten för lärarutbildning

    Författare :Anna Björk; [2019]
    Nyckelord :Special needs teacher; AAC; multilingualism; Specialpedagogik; AKK; flerspråkighet;

    Sammanfattning : The aim of this study is to examine the work carried out at Swedish upper-secondary special schools for pupils with learning disabilities in the subject area of language and communication, with particular focus on augmentative and alternative communication and multilingualism. The learning process is approached from a sociocultural perspective in this study, which entails that learning is taken to occur in social contexts in which interaction, communication, and co-operation play key roles. LÄS MER

  4. 4. Automation of Formative Assessment : Implementation and Evaluation of an Artificial Teaching Assistant

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, KTH/Lärande

    Författare :Johan Myrsmeden; [2018]
    Nyckelord :constructivism; formative assessment; automated assessment; computer-aided education; computer-aided assessment; konstruktivism; formativ bedömning; automatiserad bedömning; datorstödd undervisning; datorstödd bedömning;

    Sammanfattning : The Swedish government has decided to add programming to the Swedish curriculum to strengthen students’ digital skills. The teachers who will teach programming do not always know programming themselves. LÄS MER

  5. 5. Närhet och distans : En hermeneutisk studie om vårdlärares upplevelse av att arbeta med distansundervisning på vård- och omsorgsprogrammet

    Magister-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för pedagogik och didaktik

    Författare :Marie Setterlund Bäcklinder; [2016]
    Nyckelord :Nursing assistant teacher; distance education; health and social care education; distance learning; distance studies; hermeneutics; Vårdlärare; distansutbildning; vård- och omsorgsprogrammet; distansundervisning; distansstudier; hermeneutik;

    Sammanfattning : Det övergripande syftet med denna studie var att beskriva, tolka och förstå vårdlärares upplevelse av att arbeta med distansundervisning på vård- och omsorgsprogrammets vuxenutbildning. Studien genomfördes som en kvalitativ intervjuundersökning med hermeneutiskt perspektiv. LÄS MER