Sökning: "BRING"

Visar resultat 6 - 10 av 4523 uppsatser innehållade ordet BRING.

  1. 6. Managing reputational damage with relationship marketing : A qualitative study on how relationship marketing can help organizations with reputational repair

    Magister-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Filip Nilsson; Andrej Matic; [2022]
    Nyckelord :Relationship marketing; Reputation; Management;

    Sammanfattning : Date: 1st of June 2022 Level: Master’s thesis in Business Administration, 15 cr  Institution: School of Business, Society and Engineering, Mälardalens University  Authors: Filip Nilsson & Andrej Matic (92/08/25) (95/08/10) Title: Managing reputational damage with relationship marketing - A qualitative study on how relationship marketing can help organizations with reputational repair   Supervisor: Stylianos Papaioannou Keywords: Reputational damage, reputational management, reputational repair, reputational adversity, relationship marketing.  Research question: How can relationship marketing repair a company's reputation after a reputational damage incident? Purpose: The purpose of this study is to analyze and gain knowledge on the effects that reputational damage has on a company and the different internal organizational changes that occur. LÄS MER

  2. 7. Trangia Maxi : Development of a Multiple Burner Portable Stove

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Liselott Hultros; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : This work was conducted at the request of Trangia, a Swedish company known for selling and manufacturing the classical camping stove “stormköket”. Beyond camping stoves Trangia also offer several accessories for cooking outdoors, for example safe fuel bottles and separate cookware. LÄS MER

  3. 8. Supercharge Your Journey : Mikrointeraktioner till er tjänst

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)

    Författare :Anette Nordenson; Sofia Nordqvist; [2022]
    Nyckelord :Microinteractions; Design Thinking; Activity-centered design; BEV; Supercharging; Mikrointeraktioner; Design Thinking; Activity-centered design; Elbil; Snabbladdning;

    Sammanfattning : För att klara Parisavtalets mål om att begränsa den globala uppvärmningen till 1,5 grader är transportsektorn en viktig faktor då den svarar för nära en fjärdedel av Europas växthusgasutsläpp. Användningen av energi från förnybara energikällor inom transport har ökat de senaste åren, med Sverige som bäst inom EU. LÄS MER

  4. 9. Vad ska vi göra med lyriken? : En granskning av uppgifter kopplade till lyrik i läroböcker för gymnasiekursen svenska 1

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Karlstads universitet/Fakulteten för humaniora och samhällsvetenskap (from 2013)

    Författare :Ellinor Eriksson; [2022]
    Nyckelord :Upper secondary school; Swedish as a school subject; poetry; textbook analysis; pedagogy of literature; literary reception; Gymnasieskola; svenskämne; lyrik; läroboksanalys; litteraturpedagogik; litteraturreception;

    Sammanfattning : Trots att lyrik kan bidra med mycket till elevers utveckling visar såväl elever som lärare ofta en negativ eller osäker inställning till genren. Läromedel kan därför få ett stort inflytande över lyrikundervisningen. LÄS MER

  5. 10. Ett förändrat arbetslag? : Arbetslagets syn på ansvarsfördelning och förskollärarens förtydligade ansvar.

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Stockholms universitet/Barn- och ungdomsvetenskapliga institutionen

    Författare :Emma Säfqvist; Lisa-Maria Jadbäck; [2022]
    Nyckelord :Förskollärare; ansvar; ansvarsfördelning; arbetslag; läroplan; samarbete;

    Sammanfattning : The purpose of our study is to gain an increased understanding of how the preschool teacher's clarified responsibility has affected the work team in general and in terms of the division of responsibilities of tasks. The questions that are central to this study are; is there any difference in work tasks within the work team? How does the division of responsibilities of the work team differ in practice from what is formulated in the preschool curriculum? How does the work team respond to the clarified responsibility in the curriculum? As a method, we have used a questionnaire study with a qualitative nature. LÄS MER