Sökning: "Camilla Romberg"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Camilla Romberg.

  1. 1. Lifestyle Redesign® och dess tillämpning för målgruppen unga vuxna.

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för hälsovetenskaper; Lunds universitet/Hållbar vardag och hälsa i ett livsperspektiv

    Författare :Matilda Hansson; Camilla Romberg; [2023]
    Nyckelord :Lifestyle Redesign; Verksamma komponenter; Aktivitetsbalans; Arbetsterapi; Unga vuxna; Psykisk ohälsa; Medicine and Health Sciences;

    Sammanfattning : Bakgrund: Övergången från barn till vuxen är en kritisk period i livet där många förändringar sker under kort tid, vilket kan resultera i en förändrad aktivitetsbalans och aktivitetsmönster då unga vuxnas vanor, roller och rutiner förändras. Komplexiteten i transitionen kan leda till psykiska besvär eller psykiatriska tillstånd. LÄS MER

  2. 2. En gallerias kommersiella miljö : Besökarens individuella upplevelse

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Camilla Romberg; My Kristiansson; Hilda Gustafsson; [2016]
    Nyckelord :Sensory marketing; Servicescape; Customer experience; Visual; Smell; Sound; Touch; Taste; Shopping mall; Sinnesmarknadsföring; Kommersiell miljö; Kundupplevelse; Syn; Lukt; Hörsel; Känsel; Smak; Galleria;

    Sammanfattning : Titel - En gallerias kommersiella miljö: Besökarens individuella upplevelse Ämne - Företagsekonomi, kandidatuppsats på C-nivå Författare - Hilda Gustafsson, My Kristiansson & Camilla Romberg Handledare - Dan Halvarsson Frågeställningar - Hur är den individuella besöksupplevelsen i en gallerias kommersiella miljöer, utifrån människans fem sinnen och dess multisensoriska sinnesupplevelse? Vad påverkar den individuella besöksupplevelsen i en gallerias kommersiella miljöer, utifrån människans fem sinnen och dess multisensoriska sinnesupplevelse? Syfte - Syftet med denna studie är att studera och skapa förståelse för hur besökaren uppmärksammar en gallerias kommersiella miljö, samt hur denna miljö påverkar besökarens individuella upplevelse utifrån sinnesmarkandsföring. Detta då få studier inom ämnet i sinnesmarkandsföring har genomförts. LÄS MER