Sökning: "Christopher Westlund"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Christopher Westlund.

  1. 1. SMMAs inverkan på kundlojalitet hos lyxvarumärken : En kvalitativ studie om hur sociala medie marknadsföringsaktiviteter kan bidra till en bättre kundlojalitet hos lyxvarumärken

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Christopher Westlund; [2023]
    Nyckelord :SMMA; Luxury Brand; Customer Loyalty; Customer Response; Brand preference; Premium price; Entertainment; Interaction; Trendiness; Customization; eWOM; Fashion; Marketing; Social Media.; SMMA; Lyxvarumärke; Kundlojalitet; Kundrespons; Varumärkespreferens; Prispåslag; Underhållning; Interaktion; Trendighet; Anpassning; eWOM; Mode; Marknadsföring. Sociala medier.;

    Sammanfattning : Lyxvarumärken har en status att erhålla, som är en utmaning, speciellt i ett samhälle somutvecklas snabbt genom teknologi. Därmed befinner sig lyxvarumärken på en marknad medhög efterfrågan. För att kunna hålla sig väsentlig i dagens samhälle är det viktigt förlyxvarumärken att vara medveten om sina marknadsföringsstrategier. LÄS MER

  2. 2. Artificiell Intelligens : problematik inom beslutsfrågor

    Kandidat-uppsats,

    Författare :Karlsson Louise; Christopher Westlund; [2019]
    Nyckelord :Artificial Intelligence; AI; data mining; machine learning; problems; bias; discrimination; systematic literature review;

    Sammanfattning : This study has investigated what current problems exist in the realm of decision making AI. This has been achieved by analyzing current literature between 2010 to 2019. Using a systematic literature review as the research method, the end product shows what problems are the toughest to solve within a certain time period. LÄS MER