Sökning: "Console"

Visar resultat 16 - 20 av 89 uppsatser innehållade ordet Console.

  1. 16. Time slip : Utveckling av tidsredovisningssystem med frontend-ramverk

    M1-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för informationssystem och –teknologi

    Författare :Alice Fagerberg; [2022]
    Nyckelord :Agil systemutveckling; Design; Användartester; Frontend; React Admin; TypeScript;

    Sammanfattning : The goal of this project has been to create an interface for time accounting thatthe digital agency Devize can use in its own system Devize Admin. In the project, the work has been carried out in an agile development with various elements. As an introductory step, the work has consisted of planning followed bycreating design sketches/prototypes. LÄS MER

  2. 17. Automating Log Analysis

    Master-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Sri Sai Manoj Kommineni; Akhila Dindi; [2021]
    Nyckelord :Anomaly detection; Log analysis; Unsupervised learning;

    Sammanfattning : Background: With the advent of the information age, there are many large numbers of services rising which run on several clusters of computers.  Maintaining such large complex systems is a very difficult task. Developers use one tool which is common for almost all software systems, they are the console logs. LÄS MER

  3. 18. Investigation Of Complex Strategy Games On Console: Evaluating The Potential Possibilities Of One User Interface To Rule Them All

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronik

    Författare :Aron Nisbel; [2021]
    Nyckelord :UX Research; Console Game Design; UI Design; Pace; Playtests; Strategy Games; User Interfaces;

    Sammanfattning : Building complex games like Grand Strategy Games for both PC and console is a costly endeavour. Normally, two different platforms imply two different User Interface (UI) and User Experience (UX) designs, even though it is the same game. If the game’s UI could have similar designs for both platforms, this costly obstacle could be overcome. LÄS MER

  4. 19. Utveckling av bevattningsprodukt för verksamheter

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Andreas Wirdemo; Déspina Karida; [2021]
    Nyckelord :bevattning; bevattningsteknik; irrigation; irrigation technology;

    Sammanfattning : Det förändrade klimatet innebär fler och längre perioder av torka och därmed minskad vattentillgång. En del dricksvatten används för bevattning av växter, trots att regnvatten duger lika bra. Det finns många regnvattentunnor och liknande produkter som samlar in och tillgängliggör regnvatten för bevattning. LÄS MER

  5. 20. En eventstudie om abnormal avkastning på spelsläpp hos svenska spelutvecklarbolag

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Fredric Axman Lundbom; Edward Nguyen; [2021]
    Nyckelord :game release; event study; game developer companies; effective market hypothesis; Random Walk Hypothesis; accumulated abnormal returns; Spelsläpp; eventstudie; spelutvecklarbolag; effektiva marknadshypotesen; Random Walk Hypothesis; ackumulerad abnormal avkastning.;

    Sammanfattning : This essay examines the impact of game releases on the Swedish stock market. As previous research has examined product launches and news releases, this thesis intends to investigate game releases by game developer companies such as developers of computer, console or mobile games. LÄS MER