Sökning: "Console"

Visar resultat 21 - 25 av 89 uppsatser innehållade ordet Console.

  1. 21. Forensic Analysis of the Nintendo Switch

    Magister-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för informationsteknologi

    Författare :Jelle van den Berg; Filip Lagerholm; [2020]
    Nyckelord :Nintendo Switch; forensic analysis; hardware vulnerability; network capture;

    Sammanfattning : In this thesis, we did a forensic analysis of a Nintendo Switch gaming console. It is both a portable and a stationary device, which makes it so that it could contain valuable information about the usage of the console at home and elsewhere. LÄS MER

  2. 22. Marknadskommunikation och informationssamlande : En beskrivande studie i hur marknadskommunikation påverkar informationssamlandet i den svenska PC och konsol dataspelsmarknaden

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagande

    Författare :Stefan Radenkovic; [2020]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Marketing communications effect on consumers and corporations’ sales has long been studied within the marketing subject. Regular questions and uncertainties with both corporations and academics are which are the best way to market a product or service, if the marketing communication has an effect on the consumers and to what extent, and what is the process a consumer goes through when purchasing a product or service. LÄS MER

  3. 23. Vad kommer hända Bambi? En visuell analys om förväntningar i reklamfilmen Bambi

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för kultur och samhälle (KS)

    Författare :Henrik Lehmann; [2020]
    Nyckelord :commercials; storytelling; narrative; film; form; visual analysis; marketing;

    Sammanfattning : Uppsatsen syftar till att undersöka hur företag använder sig av narrativ och form i reklamfilmer för att forma en publiks förväntningar och marknadsföra en produkt, med hjälp av frågeställningen “På vilka sätt kan förväntningar för en viss publik skapas genom narrativ och form samt förkunskap och genre i reklamfilmen Bambi (2001), och hur använder sig Sony detta för att sälja en produkt?”. Materialet, en film som gör reklam för spelkonsolen Playstation 2, analyseras genom en visuell analys, kombinerat med en film- samt narrativ analys. LÄS MER

  4. 24. Cross-platform Framework Comparison : Flutter & React Native

    Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola

    Författare :Simon Stender; Hampus Åkesson; [2020]
    Nyckelord :React Native; Flutter; Cross-platform;

    Sammanfattning : The development of apps in a cross-platform framework is something that has been appearing more over the latest years. But the knowledge of knowing which of the two popular frameworks, React Native, and Flutter are most efficient when it comes to resource management and general comparisons are less known. This is what this thesis investigates. LÄS MER

  5. 25. An exploratory forensic analysis of the Xbox One S All Digital

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för informationsteknologi

    Författare :Robbin Lidström; Elfving Elfving; [2020]
    Nyckelord :Xbox One; console; digital forensics; exploratory;

    Sammanfattning : Gaming consoles’ relevance to the field of digital forensics has steadily been growing sincetheir presence in society has increased. Given how gaming platforms, such as the Xbox One,are produced for commercial interest, they are likely to be secured by use of proprietaryknowledge to safeguard personal data. LÄS MER