Sökning: "Customer maturity analysis"

Visar resultat 1 - 5 av 35 uppsatser innehållade orden Customer maturity analysis.

  1. 1. The Road Towards Service-Integrated Offerings for Product-Centred Manufacturing Firms : A Case Study within Husqvarna

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Kajsa Ivarsson; Eric Seing; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : In recent years there has been an increase in servitisation amongst manufacturing firms. Change could be inevitable to stay competitive in this fierce innovative environment and is therefore an ongoing topic that needs to be addressed. LÄS MER

  2. 2. Potential for improving public services by exploring citizens’ communication to public organizations in Sweden

    Master-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskap

    Författare :Ibrahim Ali Mehkri; [2023]
    Nyckelord :citizen inquiries; e-Government; Sweden; CRM;

    Sammanfattning : Little et al., (1971) define citizen feedback as information from citizens directed to societal institutions, particularly government, to improve their functioning. LÄS MER

  3. 3. AI-implementering i sikte : En fördjupad analys av de avgörande faktorerna för framgång i AI-förberedelser

    Kandidat-uppsats,

    Författare :Adam Albringer; David Engström; [2023]
    Nyckelord :Artificial Intelligence; Machine learning; Customer collaboration; Technological diffusion; Technological maturity; Ethics; Moral; Artificiell intelligens; Maskininlärning; Kundsamarbete; Teknisk spridning; Teknisk mognad; Etik; Moral;

    Sammanfattning : Denna studie undersöker de svårigheter som företag möter vid implementering av artificiell intelligens (AI) och undersöker strategier för framgångsrik integrering av AI. Genom en kombination av semistrukturerade intervjuer och en omfattande litteraturstudie användes en induktiv metod för att analysera de utmaningar som företag stöter på före implementeringsprocessen. LÄS MER

  4. 4. Exploring Strategies for Customer Engagement in the Absence of Third-party Cookies : Using a Firm-based Digital Maturity Lens

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle

    Författare :Ida Lengdell; [2023]
    Nyckelord :Strategies; Customer Engagement Online; Digital Maturity; Third-party Cookies;

    Sammanfattning : Purpose – This study aims to identify and analyze innovative strategies that firms can use to develop customer engagement online without relying on third-party cookies, whilst also considering the firms' level of digital maturity. Method – To explore the innovative strategies for developing customer engagement online without third-party cookies, a sequential mixed-method design was employed, utilizing semi- structured interviews and survey data. LÄS MER

  5. 5. Consumer Preferences for Alternative Powertrain in Construction Equipment - A Discrete Choice Analysis

    Magister-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomi

    Författare :Mano Rajendran; Shivanand Ambalavanan; [2022]
    Nyckelord :Discrete choice analysis; Construction equipment; Consumer preference; sustainability; sustainable power;

    Sammanfattning : Increased focus on sustainability and climate change has made reduction in CO2 emissions a priority across all industries. The construction equipment (CE) industry sees alternate powertrain technologies like battery electric and hydrogen fuel-cells as the solution to the climate problem and has therefore started investing in this domain. LÄS MER