Sökning: "Fastighetsmäklares personliga varumärke"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Fastighetsmäklares personliga varumärke.
1. Personliga varumärken på Instagram : En studie om Instagrams roll för unga fastighetsmäklares marknadsföring av sig själva
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaperSammanfattning : The tough and steadily increasing competition within the brokerage industry places greater pressure on self-marketing with the goal of distinguishing oneself from the competitors. This study examines, through a quantitative in combination with a qualitative approach, how real estate agents work with their personal brands as well as how they convey this through Instagram to distinguish themselves among the increasing number of competitors. LÄS MER
2. FASTIGHETSMÄKLARENS PERSONLIGA VARUMÄRKE – JAG AB
Kandidat-uppsats, Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Titel: Fastighetsmäklarens personliga varumärke – JAG AB Nivå: C-uppsats i ämnet företagsekonomi Författare: Anna Wassberg & Evelina Eriksson Handledare: Per-Arne Wikström Syfte: Då en fastighetsmäklares framgång till största del består i hur väl denne sköter sina kundkontakter är det viktigt att det budskapet som sänds ut stämmer överens med kundens faktiska upplevelse. Eftersom det är fastighetsmäklaren som i första hand kommer i kontakt med kunden och inte företaget, är det fastighetsmäklarens personliga varumärke som har störst betydelse för om det blir en affär eller inte. LÄS MER