Sökning: "Jessica Chen"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Jessica Chen.

  1. 1. Design of AI to prevent and counteract work-related mental illness

    Master-uppsats, Lunds universitet/Ergonomi och aerosolteknologi; Lunds universitet/Certec - Rehabiliteringsteknik och Design

    Författare :Jessica Chen; Emma Malmström Englund; [2023]
    Nyckelord :Artificial Intelligence; mental illness; user experience; human-AI interaction; psychosocial work environment; Demand-Control-Support model; design thinking; interaction design; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : Artificial intelligence (AI) is an emerging technology with the potential to revolutionize the field of mental health. As the prevalence of mental health issues continues to rise, there is a growing need for effective and accessible interventions. This master’s thesis is done in collaboration with Prevas South in Malmö at the UX department. LÄS MER

  2. 2. Konflikthantering : En studie med fokus kring barns konflikter och förskollärarens kvalitéer ur ett barns perspektiv

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för utbildningsvetenskap (UV)

    Författare :Jessica Ingvarsson; [2016]
    Nyckelord :Konflikter; Konflikthantering; Barns perspektiv; Förskollärarens kvalitéer; Förskolans verksamhet;

    Sammanfattning : Studien inriktar sig på att undersöka förskollärarens kvalitéer i en konfliktsituation utifrån ett barns perspektiv. Förskollärarens kvalitéer syftar i denna studie till roller, egenskaper samt uppgifter. Barns perspektiv innebär enligt Trondman (2011) att barnen ska ha rätt att ha det bra i nuet. LÄS MER

  3. 3. Destination Branding and Demand : Formulating Expectations Through Perceptions

    Master-uppsats, Internationella Handelshögskolan

    Författare :Chen-Yu Liu; Jessica Virta; [2010]
    Nyckelord :City branding; Expectations; Experience; Jönköping; Las Vegas;

    Sammanfattning : This paper looks at the perceptions of people within and outside of Jönköping, regard-ing the main attractions/attributes within the Jönköping region and how they are being branded by the municipality. A model was formed to explain how consumer expecta-tions affect demand, and based on that a survey was handed out to find out consumers travelling habits, general perceptions about Jönköping and its branding. LÄS MER