Sökning: "Kajsa Selling"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Kajsa Selling.

  1. 1. The challenges and improvement opportunities in a product-service sale process from a salesperson’s perspective : A case study at Scania

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Industriell miljöteknik

    Författare :Maria Kaldma; Kajsa Ahlbeck; [2018]
    Nyckelord :service design; product-service sale process; salesperson s perspective; PSS;

    Sammanfattning : The objective of this thesis is to identify how a salesperson perform the product-service sale process, through investigating the salesperson’s conditions, challenges, and improvement opportunities within. Based on this, recommendations are given regarding how the product-service sale process can be improved, and how to develop the ideal sale process. LÄS MER

  2. 2. Kvinnor, Kroppar, Kläder och Kommunikation - En studie av identitet och judiska klädregler

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Genusvetenskapliga institutionen

    Författare :Anna-Kajsa Pilblad Bergman; [2012]
    Nyckelord :Tzniut. Identity. Modest Clothing; Body Politics; Communication Tzniut; Identitet; Blygsam Klädsel. Kroppspolitik; Kommunikation; Social Sciences;

    Sammanfattning : In my thesis I exemin the Jewish clothing rules that is a part of the Tzniut regulations. A biblical code of conduct that jewish people all over the world still followes. My research material has been internet sites that specialize in selling modest clothing to jewish women. LÄS MER

  3. 3. Ett starkt varumärke når fram

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Textilhögskolan

    Författare :WESTIN WESTIN; KAJSA TORSTENSSON; [2011]
    Nyckelord :internet; skor; brand; online visual merchandising; brand equity; footwear; varumärke; webbutik; online reseller;

    Sammanfattning : Den ökade betydelsen av att som företag ha ett starkt varumärke för att synas på marknaden har inneburit att det läggs ner allt mer tid och resurser på varumärkeshöjande aktiviteter inom företagen. Den växande virtuella världen och den ökade handeln på Internet har i kombination med vikten av ett starkt varumärke skapat en komplicerad situation. LÄS MER