Sökning: "Ting Ting Ly"

Hittade 4 uppsatser innehållade orden Ting Ting Ly.

  1. 1. Äldre användare på Stockholms stadsbibliotek : en nutida kvalitativ intervjustudie

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för ABM

    Författare :Astrid Wiezell; [2017]
    Nyckelord :äldre; biblioteksanvändare; åldrandet; folkbibliotek;

    Sammanfattning : The aim of this study is to gain deeper understanding of how older patrons (65 years of age and above) experien- ce the Stockholm Public Library: how the older patrons use the library, experience information about events and programs; experiences in contact with librarians; how user-friendly they find the library and what might attract or detract visits. The study consists of qualitative interviews with five older patrons of the Stockholm Public Lib- rary who were approached during a library visit. LÄS MER

  2. 2. Improving Triple Bottom Line through Reverse Logistics : A Study of Fashion Companies Operating in Sweden

    Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för ekonomistyrning och logistik (ELO)

    Författare :Ting Ting Ly; Cornelis Baardemans; Inês Bernardes; [2015]
    Nyckelord :Sustainable Supply Chain Management; Returns Management; Reverse Logistics; Sustainability; Economic Sustainability; Corporate Social Responsibility; Social Sustainability; Green Logistics; Environmental Sustainability; Triple Bottom Line and Fashion.;

    Sammanfattning : Motivation: Reverse Logistics is part of the concept of Sustainable Supply Chain Management, which is the supply chain consideration of the economic, environmental and social goals of all the stakeholders. These considerations should be balanced in a so-called Triple Bottom Line approach. LÄS MER

  3. 3. After-Sales Services and Customer Relationship Marketing : A multiple case study within the Swedish heavy equipment machinery industry

    Kandidat-uppsats, Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Erika Egonsson; Ting Ting Ly; Khulan Bayarsaikhan; [2013]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Due to growing complexities in business-to-business products, the relationship between a seller and a buyer usually never ends after the purchase transaction. Customers buy augmented products, expecting bundle of values that come with the product which will satisfy the buyer. LÄS MER

  4. 4. Trovärdighet som en basföda för överlevnad : En studie kring en morgontidnings och en kvällstidnings legitimitet

    Magister-uppsats, Institutionen för kommunikation och design

    Författare :Monia Ly; [2009]
    Nyckelord :Legitimacy; Trust; Ethics of Journalism; Newspaper; Daily newspaper; Evening paper; Legitimitet; Trovärdighet; Förtroende; Pressetik; Dagstidning; Kvällstidning;

    Sammanfattning : Trovärdighet är inte ett givet ting inom samhällets ramar. Det krävs en ömsesidig relationsuppbyggnad mellan parterna. Syftet var att belysa tidningsutgivarnas legitimitet i förhållande till innehållet i tidningen. Studien genomfördes med kvalitativ metod och avsåg två fallstudieobjekt, en morgontidning och en kvällstidning. LÄS MER