Sökning: "Vital questions"
Visar resultat 16 - 20 av 455 uppsatser innehållade orden Vital questions.
16. Which functional and design aspects to prioritize when developing outdoor tents - To optimize customer satisfaction and four season use.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Optimizing customer satisfaction is vital to maintain relevance as well as being competitive on a growing market. This research is aimed to explore what aspects of design and functionality that should be prioritized when developing solo tunnel tents for four season use within a European market. LÄS MER
17. A Novel Approach for Rice Plant Disease Detection, classification and localization using Deep Learning Techniques
Master-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : Background. This Thesis addresses the critical issue of disease management in ricecrops, a key factor in ensuring both food security and the livelihoods of farmers. Objectives. LÄS MER
18. Mapping Several NIS2 Directive Articles to Technical Specifications for the Healthcare Sector in Sweden
Master-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : Compliance with legal instruments is vital for the survival of any organization or company in the public and private sectors. Non-compliance may result in criminal and financial penalties that can have grave effects on the indicted institution. LÄS MER
19. Energileverantörernas kundbehov på prov : Hur energileverantörerna kan uppfylla sina kunders behov genom effektiv utformning av sina hållbara affärsmodeller
Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utvecklingSammanfattning : Samhället står inför stora utmaningar när det kommer till en hållbar transformation av energisystemen. Globala trender som hållbarhet, decentralisering, digitalisering och säkerhet kombinerat med ekonomisk nedgång och geopolitiska spänningar har lett till att energileverantörernas kunders behov har skiftat. LÄS MER
20. Entreprenöriell marknadsföring i små- och nya företag : En kvalitativ studie om marknadsföring i startups
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Small businesses have often been neglected in traditional marketing research as it has primarily focused on large, resource-rich companies. Small entrepreneurial companies are characterized by the fact that the entrepreneur is the main coordinator in the company. LÄS MER