Avancerad sökning
Visar resultat 11 - 12 av 12 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.
11. Leverera Mera : En fallstudie på Volvo Trucks
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : Titel: Leverera mera – En fallstudie på Volvo Trucks Författare: Erik Bylund & Johan Kristensson Handledare: Ulf Aagerup Nivå: Kandidatuppsats, Internationell Marknadsföring (15hp), VT 2014. Nyckelord: Sponsring, Leveraging och Ambush Marketing Problemformuleringar: - Hur använder Volvo Trucks leveraging i samband med deras sponsorskap? - Hur motverkar Volvo Trucks Ambush Marketing i samband med deras sponsorskap? Syfte: Syftet med uppsatsen är att undersöka och beskriva hur ett aktivt sponsrande multinationellt företag på B2B-marknaden använder sig av leveraging i samband med deras sponsorskap för att öka nyttan av deras investering. LÄS MER
12. CRM-En fallstudie av Nordea Private Banking
Kandidat-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : Title: CRM – A case study of Nordea Private Banking Autors: David Johansson & Mikael Westin Advisor: Ulf Aagerup Level: Bachelor thesis in International marketing, (15 ECTS), Spring 2013. Keywords: CRM, Relationship marketing, Private Banking Question: How does Nordea Private Banking work with CRM to get high customer loyalty? Purpose: Study and to learn how Nordea Private Banking is working to bring in new customers and keep existing customers loyal. LÄS MER