Sökning: "client expectations"
Visar resultat 1 - 5 av 105 uppsatser innehållade orden client expectations.
1. Exploring partnerships between staffing agencies and client organizations : A B2B perspective
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : Outsourcing is a method of staffing where a staffing agency takes on the responsibility of conducting the staffing process. This defines a B2B partnership between the staffing agency and the client organization, which is scarcely connected to outcome success in the partnership literature. LÄS MER
2. Framing and supporting Sustainable Entrepreneurship : A Qualitative Study of Science Park
Magister-uppsats, Jönköping University/HLK, Globala studierSammanfattning : This thesis investigates how Jönköping Science Park frames and supports sustainable entrepreneurship in the region. More specifically, it discusses how this Science Park implements sustainability in collaboration with entrepreneurs and start-ups. LÄS MER
3. An Obituary for the Billable Hour - A qualitative investigation of the barriers to implementing value-based pricing in the legal industry and the necessary capabilities to facilitate the transition.
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledningSammanfattning : Due to intensifying competition and client expectations, law firms worldwide are starting to transition from the conventional billable hour model to value-based pricing (VBP) models. While promising significant efficiency gains, this transition entails fundamental challenges for all stakeholders and necessitates changes in firms' capabilities. LÄS MER
4. Revisionens värde ur ett klientperspektiv : En kvalitativ studie om gapet mellan klientens förväntningar ochupplevelse med en revision
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för management (MAN)Sammanfattning : Bakgrund: Revision har en framstående roll ur ett samhällsekonomiskt perspektiv, och har under sin framväxt möjliggjort samhällets ekonomiska framfart. Men i samband med denna framväxt har ett gap uppstått mellan klienters förväntningar och upplevt värde med en revision. LÄS MER
5. Den där toppkandidaten, den ideala kandidaten, ska komma serverad på ett silverfat : Om kundföretagets ibland ouppnåeliga förväntningar på konsultchefen
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för vård, arbetsliv och välfärdSammanfattning : Konsultchefer har en komplex arbetssituation på många sätt. De agerar både som chefer till sina konsulter och som en form av servicepersonal gentemot kundföretag. Just relationen mellan konsultchefer och kundföretag är ett relativt outforskat ämne och det är därför relevant att utforska vidare. LÄS MER