Sökning: "client expectations"

Visar resultat 1 - 5 av 105 uppsatser innehållade orden client expectations.

  1. 1. Exploring partnerships between staffing agencies and client organizations : A B2B perspective

    Kandidat-uppsats,

    Författare :Alexandra-Maria Matiș; Yara Ahmad; [2023]
    Nyckelord :staffing outsourcing; staffing agency; partnership; B2B perspective;

    Sammanfattning : Outsourcing is a method of staffing where a staffing agency takes on the responsibility of conducting the staffing process. This defines a B2B partnership between the staffing agency and the client organization, which is scarcely connected to outcome success in the partnership literature. LÄS MER

  2. 2. Framing and supporting Sustainable Entrepreneurship : A Qualitative Study of Science Park

    Magister-uppsats, Jönköping University/HLK, Globala studier

    Författare :Evgeniia Popova; [2023]
    Nyckelord :Science Parks; Sustainable Entrepreneurship; Sustainable business development; Start-ups; Early-stage entrepreneurs; Sustainability.;

    Sammanfattning : This thesis investigates how Jönköping Science Park frames and supports sustainable entrepreneurship in the region. More specifically, it discusses how this Science Park implements sustainability in collaboration with entrepreneurs and start-ups. LÄS MER

  3. 3. An Obituary for the Billable Hour - A qualitative investigation of the barriers to implementing value-based pricing in the legal industry and the necessary capabilities to facilitate the transition.

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning

    Författare :Hermine Lilja; Julia Fürstnow; [2023]
    Nyckelord :Value-based Pricing; Legal Industry; Change Barriers; Pricing Transformation; Capabilities Theory;

    Sammanfattning : Due to intensifying competition and client expectations, law firms worldwide are starting to transition from the conventional billable hour model to value-based pricing (VBP) models. While promising significant efficiency gains, this transition entails fundamental challenges for all stakeholders and necessitates changes in firms' capabilities. LÄS MER

  4. 4. Revisionens värde ur ett klientperspektiv : En kvalitativ studie om gapet mellan klientens förväntningar ochupplevelse med en revision

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för management (MAN)

    Författare :Fredrik Arvidsson; Tommy Erlandsson; [2023]
    Nyckelord :Audit; expectation gap; gap; expectations; perceived value; Upper Echelon Theory; core value; added value; corporate management; CEO; CFO; client perspective; Revision; förväntansgap; gap; förväntningar; upplevelser; Upper Echelon Theory; kärnvärde; mervärde; företagsledning; VD; Finansdirektör; klientperspektiv;

    Sammanfattning : Bakgrund: Revision har en framstående roll ur ett samhällsekonomiskt perspektiv, och har under sin framväxt möjliggjort samhällets ekonomiska framfart. Men i samband med denna framväxt har ett gap uppstått mellan klienters förväntningar och upplevt värde med en revision. LÄS MER

  5. 5. Den där toppkandidaten, den ideala kandidaten, ska komma serverad på ett silverfat : Om kundföretagets ibland ouppnåeliga förväntningar på konsultchefen

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för vård, arbetsliv och välfärd

    Författare :Ida Ingeström; Emily Tähtinen; [2023]
    Nyckelord :Staffing industry; consultancy manager; client company; collaboration; challenges; emotional labor; demand-control-support; Bemanningsbranschen; konsultchef; kundföretag; samarbete; utmaningar; emotionellt arbete; krav-kontroll-socialt stöd;

    Sammanfattning : Konsultchefer har en komplex arbetssituation på många sätt. De agerar både som chefer till sina konsulter och som en form av servicepersonal gentemot kundföretag. Just relationen mellan konsultchefer och kundföretag är ett relativt outforskat ämne och det är därför relevant att utforska vidare. LÄS MER