Sökning: "customer service system"

Visar resultat 1 - 5 av 502 uppsatser innehållade orden customer service system.

  1. 1. Mellan himmel och jord,var befinner sig kunden? : En undersökning om kunders förtroende till On-Premise- och SaaS-system

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media

    Författare :Elvis Ekman; Sandra Anté; [2024]
    Nyckelord :Software as a Service SaaS ; On-Premise; förtroende; affärssystem;

    Sammanfattning : Implementering av affärssystem inom verksamheter kan ge många fördelar, exempelvis effektivisering och automatisering. Hur systemet levereras till kunden kan påverka förtroendet hos kunden. LÄS MER

  2. 2. The sudden rise of neobanks and the threat it poses upon the traditional banking system.

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/Internationella Handelshögskolan

    Författare :Victor Lindström; Olof Nilsson; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The aim of this paper is to investigate the emergence of neobanks in the financial services industry, and whether they pose a threat to traditional banks. To successfully answer this, gaps in previous research and studies were examined to generate three research questions. LÄS MER

  3. 3. Low-No code Platforms for Predictive Analytics

    Magister-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för system- och rymdteknik

    Författare :Soma Karmakar; [2023]
    Nyckelord :Low code; no code; Predictive analytics; databricks; azure; AWS; Google cloud;

    Sammanfattning : In the data-driven landscape of modern business, predictive analytics plays a pivotal role inanticipating and mitigating customer churn—a critical challenge for organizations. However, thetraditional complexities of machine learning hinder accessibility for decision-makers. LÄS MER

  4. 4. Evaluating the potential of circular food waste management : A focus on insect feed utilization

    Master-uppsats, KTH/Hållbar utveckling, miljövetenskap och teknik

    Författare :Jenny Eliasson; [2023]
    Nyckelord :Circular economy; Circular Business Models; BSF; Mealworm; Barriers; Drivers; Cirkulär ekonomi; Circkulära affärsmodeller; Soldatfluga; Mjölmask; Barriärer; Drivkrafter;

    Sammanfattning : Approximately a third of all food produced globally is thrown away, causing both unnecessary environmental impact and unnecessary costs for producers and consumers. Food waste occurs in all steps in the supply chain, from primary production to retail stores, restaurants, and households. LÄS MER

  5. 5. Quality from the perspective of the internal customer : Internal service experience in a manufacturing industry company

    Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kommunikation, kvalitetsteknik och informationssystem (2023-)

    Författare :Stina Enblom; Silvia Padovan; [2023]
    Nyckelord :customer experience; service quality; internal service quality; service profit chain; customer satisfaction; internal customer satisfaction; customer perceived value; kundupplevelse; servicekvalitet; intern servicekvalitet; service profit chain; kundnöjdhet; intern kundnöjdhet; customer perceived value;

    Sammanfattning : För att förbättra servicekvaliteten är kartläggning och mätning av kundupplevelse en viktig del av förbättringsarbetet. Detta är mestadels studerat ur den externa kundens perspektiv, och inte lika ofta ur den interna kundens. LÄS MER