Sökning: "customer service system"
Visar resultat 1 - 5 av 502 uppsatser innehållade orden customer service system.
1. Mellan himmel och jord,var befinner sig kunden? : En undersökning om kunders förtroende till On-Premise- och SaaS-system
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : Implementering av affärssystem inom verksamheter kan ge många fördelar, exempelvis effektivisering och automatisering. Hur systemet levereras till kunden kan påverka förtroendet hos kunden. LÄS MER
2. The sudden rise of neobanks and the threat it poses upon the traditional banking system.
Kandidat-uppsats, Jönköping University/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : The aim of this paper is to investigate the emergence of neobanks in the financial services industry, and whether they pose a threat to traditional banks. To successfully answer this, gaps in previous research and studies were examined to generate three research questions. LÄS MER
3. Low-No code Platforms for Predictive Analytics
Magister-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för system- och rymdteknikSammanfattning : In the data-driven landscape of modern business, predictive analytics plays a pivotal role inanticipating and mitigating customer churn—a critical challenge for organizations. However, thetraditional complexities of machine learning hinder accessibility for decision-makers. LÄS MER
4. Evaluating the potential of circular food waste management : A focus on insect feed utilization
Master-uppsats, KTH/Hållbar utveckling, miljövetenskap och teknikSammanfattning : Approximately a third of all food produced globally is thrown away, causing both unnecessary environmental impact and unnecessary costs for producers and consumers. Food waste occurs in all steps in the supply chain, from primary production to retail stores, restaurants, and households. LÄS MER
5. Quality from the perspective of the internal customer : Internal service experience in a manufacturing industry company
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kommunikation, kvalitetsteknik och informationssystem (2023-)Sammanfattning : För att förbättra servicekvaliteten är kartläggning och mätning av kundupplevelse en viktig del av förbättringsarbetet. Detta är mestadels studerat ur den externa kundens perspektiv, och inte lika ofta ur den interna kundens. LÄS MER