Sökning: "growth opportunities."
Visar resultat 6 - 10 av 873 uppsatser innehållade orden growth opportunities..
6. Unga vuxnas upplevelser av transition från barn- och ungdomspsykiatri till vuxenpsykiatri
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för hälsa, lärande och teknikSammanfattning : Bakgrund: Transition kan beskrivas som övergången från en fas, tillstånd eller status i livet till ett annat. Transition mellan barn- och ungdomspsykiatrisk och vuxenpsykiatrisk vård är en viktig hälsofråga, där patienters upplevelser är sparsamt belysta. LÄS MER
7. KVINNLIG ARBETSMIGRATION: Srilankesiska kvinnors arbetsmigration: En kvalitativ studie om motiv, erfarenheter och utfall.
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för globala studierSammanfattning : This study examines the motives, experiences, and outcomes of female international labor migration in Sri Lanka. It emphasizes the significance of understanding personal motives and experiences, as well as how these experiences have influenced the women's perceptions of their migration decisions. LÄS MER
8. ”En all inclusive-tjänst” - En kvalitativ studie om medlemmars erfarenheter av coworking, känslan av gemenskap och arbetstillfredsställelse
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet / / Institutionen för sociologi och arbetsvetenskapSammanfattning : Coworking is a growing phenomenon in the labor market due to the digitalisation, flexibilisation and also the recent pandemic. Coworking is not only a new way of working, it also contributes to a wider sense of community and work satisfaction. LÄS MER
9. Generative AI as a Tool for Swedish Startups - A qualitative study on how Generative AI can affect Swedish startups
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : In today's rapidly evolving technological landscape, startups are constantly seeking new ways to innovate and stay ahead of the competition. One promising innovation is Generative AI, which uses large datasets to generate original content such as images, music, code, or text (McKinsey & Company, 2022). LÄS MER
10. The COVID-19 Pandemic’s Influence on Born-digitals’ Internationalization and Performance
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : In this qualitative research, the purpose is to explore the influence of the COVID-19 pandemic on born-digital firms’ international expansions and performance. This is to fill in the gap in research where many other industries have been examined in relation to the pandemic but not the born-digital firms. LÄS MER