Sökning: "h m marknadskommunikation"

Visar resultat 11 - 11 av 11 uppsatser innehållade orden h m marknadskommunikation.

  1. 11. Den"nye" mannen- når klädkedjor som H&M en potentiell storkund som den ”nye” mannen genom sin marknadskommunikation?

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Anna Carolina Viklund; Johanna Jönsson; Andreas Gunnarsson; [2007]
    Nyckelord :Marknadskommunikation; Manlighet; Klädbranschen; H M; Reklamutformning; Management of enterprises; Företagsledning; management; Business and Economics;

    Sammanfattning : Syfte Syftet med denna uppsat's är att analysera H&M: 's reklam samt undersöka hur en effektiv marknadskommunikation inom klädbranschen kan utforma's gentemot den ”nye” mannen, 16-35 år. Metod Genom att utgå från en abduktiv forskningsansat's har en kvalitativ undersökning genomfört's. LÄS MER