Sökning: "innovationer tjänsteföretag"
Hittade 5 uppsatser innehållade orden innovationer tjänsteföretag.
1. CRM : En kvalitativ undersökning om hur tjänsteföretag med högengagemangsprodukter bedömer konsekvenser av implementering av CRM
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : With the digitalization and the technological innovations that have paved the way for new participants to establish themselves in the market, there has been high competition inmarkets. This has led to an increased customer awareness among companies that now increasingly value long-term relationships. LÄS MER
2. Challenges to Develop and Commercialise Innovations
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Digitalisation has changed the way many industries do business, and the consultancy industry has not escaped the challenges these changes can bring. To stay competitive, companies need to explore new products and services, as well as maintain their established businesses. LÄS MER
3. Innovationer i tjänsteföretag : Medarbetaren som en brygga mellan kundens behov och företagets möjligheter
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Sverige har de senaste decennierna utvecklats till ett utpräglat tjänstesamhälle där majoriteten av alla nystartade företag tillhör tjänstesektorn. Detta får konsekvenser i form av hårdare konkurrens och högre krav på såväl befintliga som nya aktörer. LÄS MER
4. Innovation in the Swedish service sector : - An e-survey analysis
Magister-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNUSammanfattning : Services have become the dominant sector in the economies of most industrialized countries and consequently the interest for service innovation and service companies also increased, including in Sweden. The purpose of this study is therefore, to understand the different types and sources of innovation, actors involved, company aspects and obstacles faced in different parts of the service sector. LÄS MER
5. Service Innovation : - medarbetarnas uppfattning om sin roll i skapandet och utvecklingen av innovationer i tjänsteföretag En fallstudie på Stockholm Tourist Centre
Kandidat-uppsats, Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Sammanfattning saknas. ... LÄS MER