Avancerad sökning

Hittade 2 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.

  1. 1. Aggregerade kundmissnöjen i informationssystem – En fallstudie av Nordea Bank

    Magister-uppsats, Akademin för hållbar samhälls- och teknikutveckling

    Författare :Abdulla Ahmed Ibrahim; Alexis Andersson; [2012]
    Nyckelord :Aggregering; informationssystem; klagomål; missnöje; innehållsanalys; Nordea Bank; MIS; Aggregate; complaint; dissatisfaction; content analysis; Nordea; MIS.;

    Sammanfattning : Abstract – “Aggregate complaints in banks MIS” Date:                       June 8th 2012 Level:                      Master thesis in Business Administration, 15 ECTS Institution:                School of Sustainable development of society and technology, Mälardalen University Authors:                  Abdulla Ahmed Ibrahim         Alexis Andersson Title:                       Aggregate complaints in MIS – A case study of Nordea Bank Tutor:                      Carl G Thunman Keywords:               Aggregate, complaint, dissatisfaction, content analysis, Nordea, MIS. Purpose:                  The paper aims to develop a model of how Nordea Bank can monitor customer dissatisfaction through aggregated dissatisfaction analysis. LÄS MER

  2. 2. Missnöjeshantering inom banker : - En fallstudie av Nordea Bank

    Magister-uppsats, Akademin för hållbar samhälls- och teknikutveckling

    Författare :John Kämpe; Pererik Sewerin; [2012]
    Nyckelord :Klagomål; banker; service; Nordea;

    Sammanfattning : Sammanfattning Syfte:                       Syftet med denna uppsats är att undersöka missnöjeshantering hos Nordea Bank. Uppsatsen undersöker hur Nordeas missnöjeshantering överensstämmer med en egen utformad modell för missnöjeshantering. LÄS MER