Sökning: "kundtjänst och telefon"

Visar resultat 1 - 5 av 9 uppsatser innehållade orden kundtjänst och telefon.

  1. 1. Chatbot or voice assistant in a help desk application? : A study of users’ experiences and preferences

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronik

    Författare :Christina Metcalfe; [2021]
    Nyckelord :Conversation design; voice interaction; user experience; UX;

    Sammanfattning : Companies across a wide range of business areas are working hard to fulfill users wishes to speak to digital voice assistants. The trend of replacing chatbots in favour for voice assistants carries a risk of companies not considering which applications will actually benefit from getting a voice user interface (VUI) resulting in poor user experience. LÄS MER

  2. 2. Chattbotar : Upplevelser, möjligheter och problem inom kundtjänst.

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Daniel Ryberg; [2021]
    Nyckelord :Artificiall intelligens; AI; Kundnöjdhet; Textuell bot; Kundtjänst; Chattbot;

    Sammanfattning : Artificiell intelligens har varit ett omdiskuterat ämne sedan decennier tillbaka och vävs desto mer in i vår vardag allt eftersom tiden går. Vi kan som åskådare bara se på medan vår vardag både kantas, förgylls och radikaliseras av denna teknik som ständigt utvecklas. LÄS MER

  3. 3. ETT LYCKAT KUNDBEMÖTANDE -UTIFRÅN BANKENS FRONTPERSONALS PERSPEKTIV. : En kvalitativ studie om frontpersonalenssubjektiva upplevelser utifrån inre motivationgentemot kundbemötanden.

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Alexander Kihl Olsson; Julianna Strandberg; [2018]
    Nyckelord :Kundbemötande; Frontpersonal; Inre-motivation;

    Sammanfattning : I cirka tjugo år har det pågått en omfattande digitalisering av världen, där institutioner, myndigheter, organisationer och andra företag har flyttats (verksamheten omplacerades) i större grad från att vara en fysisk kontakt till att bli en digital kontakt. Begreppet “digitalisering” formuleras av Kamery & Pitts (2002, s. LÄS MER

  4. 4. Strävan efter den virtuella känseln : En kvalitativ fallstudie på svenska e-handelsföretag i modebranchen

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Louise Borg; My Täpp; [2018]
    Nyckelord :Modebranschen; e-handel; virtuella servicelandskap; känselstimuli; interaktion; showrooming; visuella element.;

    Sammanfattning : Titel: Strävan efter den virtuella känselnFörfattare: Louise Borg, My Täpp Handledare: MaxMikael Wilde Björling Examinator: Christine Tidåsen Kurs: Kandidatuppsats, 15hp. Företegsekonomi III - Marknadsföring. Programmet Inredning och Butikskommunikation, Linnéuniversitetet, VT18. LÄS MER

  5. 5. Kundtjänst ur ett kundperspektiv : en behovsanalys av kundtjänst hos Pinevision

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för Industriell utveckling, IT och Samhällsbyggnad

    Författare :Rickard Hedlund; Josef Lyrberg; [2015]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Denna kandidatuppsats ämnar att studera Pinevisions kunders behov av kundtjänst, i syfte att skapa ett underlag för implementation. Extra hänsyn ska tas till de begränsningar som ett litet företag har i både personal och ekonomiska resurser. LÄS MER