Sökning: "sarah philipson växjö"

Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden sarah philipson växjö.

  1. 1. New Service Development : of SMS-lending companies in Sweden

    Magister-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNU

    Författare :Henrik Wapner; Juan Calcerrada; [2011]
    Nyckelord :innovation; new service development; barriers; SMS-lending; Sweden;

    Sammanfattning : Master Thesis Linnaeus University, School of Business and Economics, Växjö, Sweden Authors: Juan Calcerrada, Henrik Wapner Tutor: Sarah Philipson Title: New service development of SMS-lending companies in Sweden Introduction: Many customers started to get into debt from taking sms-loans during the last years with the news being highlighted in media frequently. After the financial crisis in 2008, new laws & regulations were imposed on the sms-lending companies. LÄS MER

  2. 2. The Specificities of Market Entry Strategies into a Developing Country : A research study on the entry strategies ofenergy efficiency light industry

    Magister-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNU

    Författare :Rubaiyat Raihan; Shah Azeem; [2011]
    Nyckelord :International Market Entry Strategies; Energy Efficiency Light Industry; Entry Modes; Entry Barriers;

    Sammanfattning : Date May 31, 2011 Course Name: Masters Thesis in Marketing, 4FE02E, 15 hp, Spring 2011 LinnaeusUniversity,Växjö,Sweden Program Masters in Marketing Authors: Rubaiyat Raihan 840812 Shah Azeem 761210 Tutor: Engelbert Weiss Examiner: Sarah Philipson Title of the Paper: The specificities of market entry strategies into a developing country Problem Statement: “What are the specificities of market entry strategies into a developing country?” Purpose: To understand the market entry strategy of high tech product like energy efficiency light for the developing country taking into consideration the aspects discussed under problem discussion. Delimitation: In our thesis paper, we are only discussed about the energy saving industry and more specific the light manufactures. LÄS MER

  3. 3. Customer Involvement In Service Innovation : Study of the bank industry

    Magister-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNU

    Författare :Daniel Lindberg; Jimmie Borgqvist; [2011]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Thesis; Master Programme, Marketing Linnæus University, School of Business and Economics in Växjö Authors: Jimmie Borgqvist & Daniel Lindberg Tutor: Sarah Philipson Title: Customer involvement in Service Innovation – a study of the banking industry. Background/Problem: Services are commodities in most service industries and the companies are not putting enough into innovation of services to differentiate themselves from their competitors. LÄS MER

  4. 4. Mobiltelefoni - en djungel för konsumenterna : Vilka faktorer påverkar valet av mobiloperatör?

    Magister-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNU

    Författare :David Broo; [2011]
    Nyckelord :Brand name; consumer’s; loyalty; mobile network operator; consumer behavior; Varumärke; konsumenter; lojalitet; mobiloperatör; konsumentbeteende;

    Sammanfattning : Sammanfattning Ämnesfördjupande arbete inom marknadsföring, Ekonomihögskolan vid Linnéuniversitetet Civilekonomprogrammet, 4FE03E, VT 2011. Författare: David Broo Handledare: Sarah Philipson Titel: Mobiltelefoni – en djungel för konsumenterna. LÄS MER

  5. 5. Bli mer för fler : Hur ett varumärke kan utvidgas utan att förlora sin image

    Kandidat-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNU

    Författare :Jenny Andersson; Emma Johansson; Therése Malmqvist; [2010]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Examensarbete i företagsekonomi, 15 hp, Ekonomihögskolan vid Linnéuniversitetet i Växjö, Marknadsföring, 2FE07E, VT2010 Författare: Jenny Andersson, Emma Johansson, Therése Malmqvist Handledare: Sarah Philipson Företagets kontaktperson: Christer Olsson Titel: Mer för fler – Hur ett varumärke kan utvidgas utan att förlora sin image Bakgrund: Under senare år har varumärkesutvidgning blivit en vanlig strategi för att lansera nya produkter och nå nya målgrupper. Norrgavel är ett svenskt möbelföretag som står inför utmaningen att göra just detta för att kunna bli mer för fler. LÄS MER