Sökning: "website image"

Visar resultat 11 - 15 av 123 uppsatser innehållade orden website image.

  1. 11. Destination identity and projected online image in rural Southern Africa : A case study of Nyanga, Zimbabwe

    Magister-uppsats, Högskolan Dalarna/Institutionen för kultur och samhälle

    Författare :Shamiso Mahohoma; [2022]
    Nyckelord :Projected destination image; destination identity; destination image formation; rural destinations;

    Sammanfattning : The value of tourism as a driver of economic and social development in Africa cannot be overstated. Tourism is regarded as a source of foreign currency, employment creation and more importantly, a means of achieving the sustainable development goals (SDGs). LÄS MER

  2. 12. Maskulint genus och kunglig kröning : En studie om genusrepresentation på en digital historisk utställning

    Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för humaniora och samhällsvetenskap

    Författare :Sanna Bjällerud; [2022]
    Nyckelord :Gender; intersectionality; masculinity; representation; digital web exhibition;

    Sammanfattning : The aim of this study is to critically examine how the theoretical concepts of gender arrangement, gender regime and masculinity become visible on a historical museum's website and how an analysis of gender arrangement, gender regime and masculinity can be understood with an intersectional perspective on gender, class, and religion. The study is guided by a social constructivist approach. LÄS MER

  3. 13. Webbdesigns inverkan på användarensförsta intryck : - Hur fångar man en användare?

    M1-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för programvaruteknik

    Författare :Mikael Ek; Jönsson Sigrid; [2022]
    Nyckelord :Trustworthiness; usability; web design; capturing a user; Trovärdighet; användbarhet; webbdesign; fånga användare;

    Sammanfattning : Det finns över 200 miljoner aktiva hemsidor till drygt 5 miljarder användare. I takt med attinternet har växt och utvecklingen gått kraftigt framåt har användare blivit mer kräsna överinnehållet på en hemsida. LÄS MER

  4. 14. En nationell myndighet i mitten Av En Global Kris: : En studie om Folkhälsomyndighetens kommunikation på Facebook under covid-19

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för kultur- och medievetenskaper

    Författare :Benjamin Eisenberg; Carl-Johan Johansson; [2022]
    Nyckelord :Covid-19; strategic communication; quantitative research; Swedish authority of public health; Facebook; pandemic; Folkhälsomyndigheten;

    Sammanfattning : This is a quantitative research study which analyzes the Swedish authority of public health, Folkhälsomyndigheten, and how they communicated nationally throughout the Covid-19 pandemic. The study accomplishes this by focusing on the authority's primary source of outreach, their Facebook page. LÄS MER

  5. 15. "Är det H&M eller luvtröjan?" : En kvalitativ fallstudie om H&Ms kriskommunikation och deras luvtröja ”Coolest monkey in the Jungle”

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för medier och journalistik (MJ)

    Författare :Amir Seuwani; Anton Måård; [2022]
    Nyckelord :Case Study; H M; Crisis Communication; Image Restoration Theory; Situational Crisis Communication Theory; Rhetoric; Rhetorical Analysis; Crisis of Confidence;

    Sammanfattning : The case study ”Är det H&M eller luvtröjan?” intends to analyze the crisis communication that took place during H&Ms crisis in early 2018. The crisis situation stems from a controversial choice of letting a dark-skinned child wear the hoodie with the print “Coolest monkey in the jungle”. LÄS MER