Sökning: "Annette Simon"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Annette Simon.

  1. 1. Implementing Additive Manufacturing in Cardiology : A qualitative study of barriers and facilitators from a managemental point of view

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknik

    Författare :Simon Sandgren; Annette Wolff; [2020]
    Nyckelord :additive manufacturing; 3D printing; barriers; facilitators; framework; implementation; health care; cardiology;

    Sammanfattning : Additive Manufacturing (AM) is a fast-developing technology, that despite itspotential is yet to be applied by the mainstream healthcare market. Comparedto other clinical areas where AM is applied, cardiology has a negligible marketshare, why this thesis aimed at identifying barriers and facilitators for AMimplementation, as well as presenting a framework with factors to considerwhen attempting to implement AM. LÄS MER

  2. 2. Kan gerillamarknadsföringsmetoder ha personligheter? En studie utifrån Dimensions of Brand Personality

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Lina Öberg; Ellen Frick; Simon Ekholm; [2017]
    Nyckelord :Marketing; Dimensions of Brand Personality; guerrilla marketing; brand personality; creative marketing; Business and Economics;

    Sammanfattning : Examensarbetets titel: “Kan gerillamarknadsföringsmetoder ha personligheter? - En studie utifrån Dimensions of Brand Personality.” Seminariedatum: 2017-06-02 Kursnamn: FEKH29 - Examensarbete i marknadsföring på kandidatnivå, 15 högskolepoäng Författare: Simon Ekholm, Ellen Frick, Lina Öberg Handledare: Annette Cerne Nyckelord: Marknadsföring, Dimensions of Brand Personality, gerillamarknadsföring, varumärkespersonlighet, kreativ marknadsföring Syfte: Att undersöka om de olika gerillamarknadsföringsmetoderna kan associeras till någon speciell personlighet utifrån Jennifer Aakers teori om Dimensions of Brand Personality. LÄS MER