Sökning: "Brand attractiveness"

Visar resultat 16 - 20 av 117 uppsatser innehållade orden Brand attractiveness.

  1. 16. The determinants of Chinese consumers’ purchase intention regarding online-celebrity brand products

    Magister-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :JIE CHEN; [2022]
    Nyckelord :Online celebrity; Brand; Purchase intention; Chinese consumers;

    Sammanfattning : As the digital society, built up by the internet, gradually changes people's lives, online celebrities are emerging in China and have discovered the huge business opportunities of online platforms by establishing their own brands. Many brands created by Chinese online celebrities are increasingly popular among consumers, such as Li Ziqi and Taozi Sister. LÄS MER

  2. 17. Can celebrity endorser characteristics impact brand loyalty? : An explanatory study on celebrity endorsers’ characteristics with brand loyalty

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Ratchaneekorn Dewar; Khaliun Davaakhuu; [2022]
    Nyckelord :Celebrity endorsers’ characteristics; the trustworthiness of celebrity endorsers; the attractiveness of celebrity endorsers; the expertise of celebrity endorsers; brand loyalty.;

    Sammanfattning : Background: Nowadays, companies globally utilise various branding strategies to win and build strong brand loyalty. One of the marketing strategies tools that companies utilise since the 21st century is celebrity endorsement. LÄS MER

  3. 18. Söderhamn : En stad som heter Ove

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Felicia Carlsten; [2022]
    Nyckelord :Brand; Destinations; Brand Personality;

    Sammanfattning : Problematisering och Syfte: Tidigare studier visar att det essentiella i att skapa ett starkt varumärke är att utveckla strategier inom områdena destinationsvarumärke, destinationsmarknadsföring och brand personality, för att i slutändan nå ut med ett budskap om att vara en attraktiv destination. Detta innebär att det är av stor vikt för Söderhamn att hitta vad som är unikt med destinationen och skapa en varumärkespersonlighet, för att sedan kommunicera ut detta för att på så sätt öka attraktiviteten, och således skapa ett starkt varumärke så att dem kan vara konkurrenskraftiga sett till andra konkurrerande turistdestinationer. LÄS MER

  4. 19. Fashionable Activism: A study of corporate activism in fashion brands' marketing communications and the effects of congruence as moderated by brand type and political leanings

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Andrea Jernberg; Vendela Angerlöv; [2022]
    Nyckelord :Corporate activism; Congruence; Marketing; Political leanings; Fashion brands;

    Sammanfattning : Corporate activism (CA) has become a commonplace occurrence whereby brands express support for different social-political causes. Despite its increasing prominence, corporate activism has not been extensively researched. LÄS MER

  5. 20. Am I not attractive anymore? : A qualitative study on how to increase attractiveness after Covid-19 for organizations within the tourism & hospitality industry

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Simon Nygren; Joel Lindahl; [2022]
    Nyckelord :Talent; talent management; talent pools; crisis; crisis effects; Covid-19 tourism; tourism; hospitality; tourism hospitality; employee turnover intention; employee commitment; employer attractiveness; employer branding;

    Sammanfattning : As the need for similar skills across various industries has increased throughout the years, itis not mandatory to stay within the same industry or organization as you once started. Whennew opportunities take shape, people have come to compare their situation with what it couldbe like in another organization, in another industry, making the attractiveness of anorganization increasingly important, both to keep and to attract new talented employees. LÄS MER