Sökning: "CUSTOMER PURCHASING PROCESS"

Visar resultat 26 - 30 av 133 uppsatser innehållade orden CUSTOMER PURCHASING PROCESS.

  1. 26. eCRM features and customer loyalty : A qualitative study within the video streaming industry

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Millie Karphammar; Jennifer Brettschneider; [2021]
    Nyckelord :eCRM; CRM; customer loyalty; video streaming industry;

    Sammanfattning : The video streaming industry has grown at a rapid speed during the past decade and has becomea trending topic in regard to technological advancements. Nowadays, there are manycompetitors in the market, and it is getting harder to stand out from the competition. LÄS MER

  2. 27. Boost your spare parts supply - A case study on cooperation terms in the spare parts supply chain focused on the supplier-buyer dyad

    Master-uppsats, Lunds universitet/Teknisk logistik

    Författare :Måns Krantz; Anders Fasth Gillstedt; [2021]
    Nyckelord :Purchasing; After-Sales; Spare Parts; Supply Chain Management; Supplier Collaboration; Consignment Stock Strategy; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : Purchasing has become an increasingly important function in manufacturing companies, as it accounts for a large extent of total spending and influences a company's competitive position. It is relevant for Tetra Pak, a global manufacturer of packaging and processing solutions, active since the 1950s. Tetra Pak has over 100. LÄS MER

  3. 28. Nästa generations e-handel : En kvantitativ studie om hemleverans av skönhetsprodukter via Q-commerce

    Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Johanna Åberg; Charlotte Ericson; [2021]
    Nyckelord :E-commerce; Beauty products; Customer behavior; Purchase intention; Mobile shopping; Delivery service; Home delivery; On-demand; Q-commerce; E-handel; Skönhetsprodukter; Konsumentbeteende; Köpintention; Mobilshopping; Leveransservice; Hemleverans; På begäran; Q-commerce;

    Sammanfattning : Den här studien fokuserar på vilken påverkan tillgänglighet, bekvämlighet och tid har på konsumenters köpintention vid köp av skönhetsprodukter via q-commerce. Undersökningen baseras på teorier utifrån konsumentbeteende, köpintention och konsumentens köpprocess som har föranlett utvecklingen av q-commerce. LÄS MER

  4. 29. Försörjningsstrategier och dess påverkan på SME : En studie på hur försörjningsstrategier för SME kan öka konkurrenskraften

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)

    Författare :Ghasri nima; Strid Carl; [2021]
    Nyckelord :Procurement strategy; purchasing strategy; selection criteria; supplier selection; supply chain; sourcing; SME; wholesalers and food industry.; Försörjningsstrategi; Inköpsstrategi; Leveraratörvals process; urvalskriterier; leverantörsval; försörjningskedjor; sourcing; SME; grossistföretag och livsmedelsbranschen.;

    Sammanfattning : ABSTRACT In this case study, various strategic methods that influence procurement, purchase and choice of suppliers are discussed. The aim of the study is to provide a clear picture and depiction of different strategies and tools that SMEs can use to increase competitiveness. LÄS MER

  5. 30. Promotion of a Market for Hourly Energy Certificates

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Manuel Maria Vidal Dominguez; [2021]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : GHG emissions play a key role in the escalating extreme weather crisis. Commercial and industrial sectors consume almost two-thirds of global end-use electricity; therefore, they have played and will continue to play an important role in driving clean energy in the near term, particularly renewables. LÄS MER