Sökning: "Cause marketing"

Visar resultat 1 - 5 av 198 uppsatser innehållade orden Cause marketing.

  1. 1. Förbesiktningar och försäkringar för dolda fel - till nytta för vem?

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)

    Författare :Rikard Ibrahim; Drilon Hajdari; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Förbesiktningar med försäkringar för dolda fel är frekvent förekommande tilläggstjänster idag i samband med fastighetsöverlåtelser. Det allmänna antagandet har ofta förefallit vara att sådana tilläggsavtal ska betrygga avtalsparterna med hänseende till jordabalkens dispositiva och stundtals grumliga felregler som kan ge fog för skilda tolkningar i samband med felansvarsbedömningar. LÄS MER

  2. 2. Perceptions and Challenges of Online marketing Professionals : Online marketing Professionals’ Perceptions of Challenges in the online campaign optimization process. A Qualitative Study

    Master-uppsats, Jönköping University/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Maria-Izabela Fieraru; Laura Tímea Kremeny; [2023]
    Nyckelord :online marketing campaigns; marketers’ perceptions; optimization process; challenges; the theory of planned behavior;

    Sammanfattning : Online marketing professionals' perceptions about the challenges have got huge importance on marketing campaigns and conversion rates. Online marketing professionals' effective digital marketing strategies are crucial for businesses and clients to grow. LÄS MER

  3. 3. Makrotrend eller grön fluga? - En jämförande dcf-analys mellan Tyson Foods och Beyond Meat

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Nationalekonomiska institutionen

    Författare :Philip Wejdelind; Linus Berglund; [2023]
    Nyckelord :Greenwashing; Intrinsisk Värdering; Tillväxtbolag; Diskonterat kassaflöde; Beyond Meat; Tyson Foods; Business and Economics;

    Sammanfattning : Today, climate change is one of the largest concerns about the future, which leads to investments in green companies becoming more relevant. This contributes to companies using greenwashing to attract investors. LÄS MER

  4. 4. Exploring Audience Perception of a Cause-Related Sponsorship Campaign : The Case of Hummel and the Danish National Football TeamDuring The 2022 FIFA World Cup

    Kandidat-uppsats,

    Författare :Franciska Kószás; Patricia Tudesko; [2023]
    Nyckelord :Corporate social responsibility; cause-related marketing; cause-related marketing campaign; Hummel; The 2022 FIFA World Cup; Qatar; Reddit; online community; audience perception; case study; content analysis;

    Sammanfattning : Background: There has been a noticeable growth in the use of sponsorships and corporate social responsibility in the world of professional sports, especially in football. This phenomenon is not particularly surprising given that modern companies are forced to compete for the attention of more socially conscious audiences. LÄS MER

  5. 5. Arctic Tourism Fantasies : Tour Operators' perceptions of a winter landscape

    Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)

    Författare :Szabolcs Harhai; [2023]
    Nyckelord :Arctic; Arctic tourism; climate change; landscape; landscape perceptions; adaptation; Rovaniemi; Finnish Lapland;

    Sammanfattning : The effects of global warming are evident throughout the Arctic, which is warming much more quickly than the rest of the planet and is increasingly being referred to as a fragile environment. The tourism industry in the area, which is built around notions of enchanted wintertime fantasy landscapes, is directly impacted by the effects of climate change. LÄS MER