Sökning: "Customer Success Management"

Visar resultat 1 - 5 av 265 uppsatser innehållade orden Customer Success Management.

  1. 1. Utilization of digital technologies in internationalization processes. A case study of high-tech SMEs in Sweden

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Jakob Funck; Marcus Schöneman; [2024-02-13]
    Nyckelord :Digitalization; Internationalization; SME;

    Sammanfattning : This thesis explores the role of digitalization in the internationalization process of Swedish Small and Medium-sized Enterprises (SMEs). In today's global economy, digitalization has become increasingly important for firms to remain competitive. LÄS MER

  2. 2. Revising Technology Strategies In The High-Tech Electric Vehicle Industry

    Master-uppsats, Lunds universitet/Produktionsekonomi

    Författare :Adeeb Al-Adhami; [2024]
    Nyckelord :EV charging industry; Electric vehicles; Electric Road System; Stationary Charging Station; Dynamic Charging Station; Elonroad.; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : This master’s thesis investigates the development and suggestion of a model for adapting and revising the technology strategies concerning Stationary Charging Stations (SCS), based on insights from relevant markets and stakeholders. This study particularly focuses on High-Tech Stationary Charging Stations in the Electric Vehicle (EV) charging industry, emphasizing Elonroad’s new Stationary Charging Station (SCS) technology. LÄS MER

  3. 3. En förbättrad kundresa med ett CRM-system som möjliggörare : En fallstudie om framgångsfaktorer för en förbättrad relationmellan en försäkringsförmedlare och dess privatkunder urett kundreseperspektiv

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Lowe Olsson; [2023]
    Nyckelord :Customer relationship management; CRM; CRM-system; success factors; customer journey; customer satisfaction; customer expectations; communication.;

    Sammanfattning : Att utveckla bra relationer med sina kunder är en avgörande faktor för ett företags framgång. Deinteraktioner med företaget som kunden gör kan ses som en resa där bland annat framgångsfaktorernakommunikation, transparens och intern kompetens är väsentliga för en stor kundnöjdhet. LÄS MER

  4. 4. Framgångsfaktorer för en mellanprojektsrelation och mellanmänskliga relationer mellan kundens projektgrupp och systemleverantörens projektgrupp under införande av mobila betalningslösningar : En fallstudie av ett projekt mellan Ålandsbanken och Crosskey

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Adelina Engman; [2023]
    Nyckelord :project management; inter-personal relationships; inter-organizational communication; inter-personal communication; inter-project relationships; mobile banking solutions; inter-organizational relationship; inter-team relationship;

    Sammanfattning : Mobila betalningslösningar har blivit allt populärare och för att banker inte ska tappa konkurrenskraft behöver de införa olika mobila betalningslösningar som efterfrågas av bankernas kunder. En utmaning vid införande av mobila betalningslösningar är att det är många aktörer som är delaktiga i införandeprocessen. LÄS MER

  5. 5. The role of customer-based brand equity in the direct-to-consumer business model

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Lara Stahl; Elsa Dardeau; Paul Joubert; [2023]
    Nyckelord :D2C; direct-to-consumer business model; customer-based brand equity; perceived brand quality; brand awareness; brand image; brand uniqueness; Business and Economics;

    Sammanfattning : This paper aims to explore and analyze the intricate relationship between the direct-to-consumer (D2C) business model and customer-based brand equity. This study utilizes a qualitative approach to gather primary data, aiming to gain profound insights into customer perspectives regarding the impact of the D2C business model on trust, loyalty, and value perception. LÄS MER