Sökning: "Emotional trust"
Visar resultat 1 - 5 av 209 uppsatser innehållade orden Emotional trust.
1. Local History Awareness : And its Influence on Young People in a Post-Communist Region
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för kulturvetenskaper (KV)Sammanfattning : This project explores the impact of a mobile website (MWS) designed to enhance knowledge and interest in local history among residents of Eberswalde as a sample for an Eastern German post-communist city. It aims to strengthen the sense of regional identity and attachment, potentially affecting their decision to remain in or leave the region. LÄS MER
2. Tapestry of rural lives : trust and ties within BYGDSAM association
Master-uppsats, SLU/Dept. of Urban and Rural DevelopmentSammanfattning : Local communities across Europe have been experiencing a decline in population and public services. To counter this trend, civil society often steps up through voluntary associations. LÄS MER
3. Bemötande av anhöriga i samband med dödsfall : En allmän litteraturöversikt ur ett sjuksköterskeperspektiv
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för hälsa, vård och välfärdSammanfattning : Bakgrund: I sjuksköterskors omvårdnad och ansvar ingår det att stödja anhöriga i individuella sorgeprocesser vid dödsfall. Enligt riktlinjer ska sjuksköterskor leda omvårdnadsarbete i samverkan med anhöriga. Däremot beskriver anhöriga i tidigare forskning att de upplever bristande bemötande från sjuksköterskor. LÄS MER
4. Framtidens arbetsplats : En djupdykning i tillit och engagemang under distansarbete
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskapSammanfattning : As the extensive digitization has taken place, workplaces worldwide have undergone changes to integrate digitization into daily work life. The purpose of this qualitative study is to examine how this digitization affects organizations at an individual level. LÄS MER
5. AI vs. Humans: Who do we trust?: Examining trust in AI among Swedish adults
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : This study investigates trust in Artificial Intelligence (AI) among Swedish adults, focusing on how different factors influence this trust and the nuances of AI-human decision-making. A quantitative survey, distributed mainly on Swedish university campuses, centered around four scenarios: Dating, Math, Doctor and Career, aimed at gauging emotional and cognitive trust in AI and the preference for AI or human recommendations across various contexts. LÄS MER