Sökning: "Micro credits"

Visar resultat 1 - 5 av 17 uppsatser innehållade orden Micro credits.

  1. 1. In the search of the student's role in innovation ecosystems

    Master-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för innovation, design och teknik

    Författare :Cornelia Alenbring; [2023]
    Nyckelord :“ecosystems for innovation”; “ecosystems for social innovation”; “social innovation ecosystems”; “quadruple helix” “students- innovation ecosystem” “students role in innovation ecosystems”;

    Sammanfattning : Abstract  Level: Master thesis in Innovation and design , 30 credits Institution: School of Innovation, Design and Technology, Mälardalen University Author: Cornelia Alenbring (98/05/24)   Title: In the search of the student's role in innovation ecosystems Supervisors: Anders Vikström, Erik Bjurström MDU examinator:Yvonne Eriksson Keywords: “ecosystems for innovation”, “eco systems for social innovation”, “social innovation ecosystems”, “quadruple helix” “students- innovation ecosystem” “students role in innovation ecosystems” Purpose: The purpose of this study is to explore the specific role of students in innovation ecosystems. By gaining a deeper understanding of their role, this research aims to contribute to a more nuanced micro-dynamic perspective on the role of students in innovation ecosystems. LÄS MER

  2. 2. “Tänk om man kunde dofta genom telefonen”

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Maya Tran; Josefin Mårtensson; Emily Hörstedt; [2021]
    Nyckelord :Instagram; influencers; influencer marketing; sensorical products; word-of-mouth.; Business and Economics;

    Sammanfattning : Examensarbetets titel: “Tänk om man kunde dofta genom telefonen” – En kvalitativ studie om influencer marketing av sensoriska produkter ur ett konsumentperspektiv Seminariedatum: 2020-01-14 Ämne/kurs: FEKH29, Företagsekonomi: Examensarbete i marknadsföring på kandidatnivå, 15 högskolepoäng Författare: Hörstedt Emily, Mårtensson Josefin, Tran Maya Handledare: Cerne Annette Nyckelord: Instagram, influencers, influencer marketing, sensoriska produkter, word-of-mouth. Syfte: Syftet med uppsatsen är att bidra till att försöka skapa en djupare förståelse inom kosmetikbranschen. LÄS MER

  3. 3. 180 HP eller 180 i bänkpress? - En fallstudie om akademiseringen av officersprofessionen och förändringen av befälssystemet

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning

    Författare :Gustav Alé Svensson; Jonas Glädt; [2019]
    Nyckelord :Reform Management; Communication Discrepancy; Attitude Toward Change; Military; Public Sector;

    Sammanfattning : Throughout the past decade, the Swedish Armed Forces have undergone substantial changes. However, the decisions made have been heavily debated and publicly criticized. As of 2008, in order to become an officer of the Swedish Military, new recruits must obtain a bachelor's degree (a total of 180 credits) in Military Science. LÄS MER

  4. 4. Relationer inom digital makrnadsföring : Varför små företag kan ha nytta av micro-influencers

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Nemo Miklos; Petter Rollof; Gustav Sporre; [2018]
    Nyckelord :Influencer; Micro-influencer; Influencer Marketing; Relationsmarknadsföring; Digital marknadsföring;

    Sammanfattning : Sammanfattning Titel: Relationer inom digital marknadsföring - Varför små företag kan ha nytta av micro- influencersFörfattare: Nemo Miklos, Petter Rollof och Gustav SporreHandledare: Carina Lejonkamp Examinator: Kaisa LundKurs: Kandidatuppsats 15hp. Företagsekonomi III – Marknadsföring. LÄS MER

  5. 5. BEING THE DRIVER OFYOUR OWN LIFE : A case study of the Pangea network and women’sempowerment in Kenya

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Sociologiska institutionen

    Författare :Ornella Nizigiyimana; [2018]
    Nyckelord :Women; Empowerment; self-esteem; Non-government organisation; Micro credits; Community; power inequality.;

    Sammanfattning : This study focuses in women who participates in Pangea networks program for empoweringwomen. The aim of the study is to understand the participants experience of empowermentand the influence of empowerment on their self-esteem. LÄS MER