Sökning: "Multi-channel Retailing"

Visar resultat 11 - 15 av 22 uppsatser innehållade orden Multi-channel Retailing.

  1. 11. Consumer Decision-Making of Slow Moving Consumer Goods in the Age of Multi-channels

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Ann-Charlotte Ewerhard; Karel Sisovsky; [2016]
    Nyckelord :SMCG; Omni-channels; Consumer Decision-Making Process; Multi-channels; Retail; Consumer behavior; Business and Economics;

    Sammanfattning : Currently, the consumer decision-making is influenced by an increase of technological adoption, called multi-channel retailing, which can be defined as a retailer using a combination of integrated channels for promoting and selling products and services. Since there is a lack of knowledge about how the consumer decision-making in this context looks like, the purpose of the study is to redress the gap in current research and attain a deep insight about consumer decision-making process for Slow Moving Consumer Goods, SMCG, in the context of multi-channels. LÄS MER

  2. 12. Understanding Showrooming - An exploratory research focusing on channel motivations and personal motivations that trigger showrooming.

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Sofia Prior; Marieke Schulenburg; [2016]
    Nyckelord :Showrooming; Multi-channel shopping; Personal motivations; Channel motivations; Business and Economics;

    Sammanfattning : Showrooming is an increasingly popular form of research shopping whereby customers evaluate and gather information at physical stores but end up purchasing the product online. Showrooming is a potential thread for physical retailers. LÄS MER

  3. 13. Developing a WMS in an omni-channel environment

    Master-uppsats, Lunds universitet/Teknisk logistik

    Författare :Gustav Linde; Jonathan Åkerblom; [2016]
    Nyckelord :Software requirement specication engineering; WMS; Multi-channel; Omni-channel; E-commerce; Retail; Cloud-based; SaaS; Warehouse operations; WHM; Information System; Design Science Research; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : Den så kallade multikanals-strategin myntades redan på 90-talet som ett sätt att beskriva återförsäljares användning av två eller mer kanaler för att sälja produkter och tjänster till kunder. I mitten på det första årtiondet började det här begreppet att evolvera på grund av framväxande diskussioner kring integration mellan säljkanalerna. LÄS MER

  4. 14. The preferred Complex Purchase Process in-store – A case study on IKEA

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Malin Fredman; Sophia Nilsson; [2015]
    Nyckelord :Multi-channels; digital devices; technology; engagement; experience; retailing; complex purchase; Business and Economics;

    Sammanfattning : The purpose of this study is to find what opportunities retailers should capture in order to improve the complex purchase process in-store, through integrating online channels. This in order to create the best possible way to meet customers’ demands in the ever-changing multi-channel retail environment... LÄS MER

  5. 15. Från e-handel till butik : Hur renodlade e-handelsföretag som adderar fysiska butiker arbetar för att förmedla en enhetlig bild av varumärket

    Magister-uppsats, Linköpings universitet/Företagsekonomi; Linköpings universitet/Filosofiska fakulteten

    Författare :Denise Niemi; Jennie Östh; [2015]
    Nyckelord :Clicks to Bricks; multichannel retailing; consistent brand image; integration; ecommerce; physical store; Clicks to Bricks; multikanalförsäljning; varumärkesidentitet; enhetligt varumärke; integration; e-handel; fysisk butik;

    Sammanfattning : På senare tid har en ny trend inom multikanalförsäljning uppmärksammats, där renodlade e-handlare inser vikten av att finnas tillgängliga för kunden i flera försäljningskanaler och därför adderar en fysisk butik som försäljningskanal. Den nya trenden benämns i studien för Clicks to Bricks. LÄS MER