Sökning: "Multi-channel Retailing"
Visar resultat 11 - 15 av 22 uppsatser innehållade orden Multi-channel Retailing.
11. Consumer Decision-Making of Slow Moving Consumer Goods in the Age of Multi-channels
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Currently, the consumer decision-making is influenced by an increase of technological adoption, called multi-channel retailing, which can be defined as a retailer using a combination of integrated channels for promoting and selling products and services. Since there is a lack of knowledge about how the consumer decision-making in this context looks like, the purpose of the study is to redress the gap in current research and attain a deep insight about consumer decision-making process for Slow Moving Consumer Goods, SMCG, in the context of multi-channels. LÄS MER
12. Understanding Showrooming - An exploratory research focusing on channel motivations and personal motivations that trigger showrooming.
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Showrooming is an increasingly popular form of research shopping whereby customers evaluate and gather information at physical stores but end up purchasing the product online. Showrooming is a potential thread for physical retailers. LÄS MER
13. Developing a WMS in an omni-channel environment
Master-uppsats, Lunds universitet/Teknisk logistikSammanfattning : Den så kallade multikanals-strategin myntades redan på 90-talet som ett sätt att beskriva återförsäljares användning av två eller mer kanaler för att sälja produkter och tjänster till kunder. I mitten på det första årtiondet började det här begreppet att evolvera på grund av framväxande diskussioner kring integration mellan säljkanalerna. LÄS MER
14. The preferred Complex Purchase Process in-store – A case study on IKEA
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The purpose of this study is to find what opportunities retailers should capture in order to improve the complex purchase process in-store, through integrating online channels. This in order to create the best possible way to meet customers’ demands in the ever-changing multi-channel retail environment... LÄS MER
15. Från e-handel till butik : Hur renodlade e-handelsföretag som adderar fysiska butiker arbetar för att förmedla en enhetlig bild av varumärket
Magister-uppsats, Linköpings universitet/Företagsekonomi; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : På senare tid har en ny trend inom multikanalförsäljning uppmärksammats, där renodlade e-handlare inser vikten av att finnas tillgängliga för kunden i flera försäljningskanaler och därför adderar en fysisk butik som försäljningskanal. Den nya trenden benämns i studien för Clicks to Bricks. LÄS MER